Stuaswift Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 min användare e helt sjuk, vet inte varför men jag ska göra en ny den e konstig och jag har av misstag suttit auto inloggning nåstans så det verkar som om vem som helst kan komma in nästan. så hultan det kanske e rätt om du bannar mig nu när jag ändå ska göra en ny. Kebabrulle/stuaswift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Du behöver bara radera dina cookies så loggas du inte in automatiskt längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 6 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 (redigerad) ähh skit samma har suttit på auto inloggning i skolan så jag gör en ny för det blir ett helvete för mig Redigerad 6 juli, 2004 av Stuaswift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Byt lösenord då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 varför byter du bara inte lösen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 varför byter du bara inte lösen? Men om han har auto login så behöver man väl inte skirva i lösenord ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Men om han har auto login så behöver man väl inte skirva i lösenord ? Om han byter lösen kommer hans autologin i skolan sluta fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 så hultan det kanske e rätt om du bannar mig nu när jag ändå ska göra en ny. Om du gör en ny (dvs. falsk) användare så bannar jag den på direkten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Jag har 2 användare eftersom jag ville byta namn men då visste jag inte att man kunde det så jag skapade en ny. Ta gärna bort den gamla, lance vance dance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts