Barracuda Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 har 2 dakotor, en monza o en nevada ! prata inte om nåt du inte vet nåt om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 (redigerad) Du får väll inte göra moppe -=veewee=- du är ju 91a luftburken ser najs ut stellan Redigerad 16 juli, 2004 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Du får väll inte göra moppe -=veewee=- du är ju 91a huh? fattar inte? Btw:Har ni gjort nått mer på modelen ännu? Om den blir tillräkligt bra så kanske ni kan använda modelen i andra spel också? te.x motogp2? eller gp500? hade vatt kungligt o dra runt på en dakota bland 600 kubikare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Du får väll inte göra moppe -=veewee=- du är ju 91a luftburken ser najs ut stellan finns ngt som heter inhägnat område, kör hos min farmor o farfar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 ahaa.. du e för ung jo en polare har kört moppe sen han fick sin första dakota när han va 12 tror ja han kan köra moppe rätt bra nu hehehe... jaja men hur går de me modelen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 (redigerad) "luftburken" heter "insugningsljuddämpare" på riktigt( ) EDIT: Gjorde en bing (Förgasare till Dakota) Redigerad 20 juli, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Najs!! en fråga.. ja har choken uppe på stryet o chokar me typ ett handtag.. har aldrig sett de på nån annan puch.. nån som vet var den kommer ifrån? förgasarn har inte dendär lilla pinnen heller som e choke på dom vanliga förgasarna men annars ser min förgasare ut som dom vanliga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Spelar ingen roll var du har choken.. Du kan ha den i arslet om det ska va så.. Du har antagligen en wire dragen där i mellan och att den sitter på styret är för att lata människor som inte orkar böja sig ner för att choka ska kunna det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 "luftburken" heter "insugningsljuddämpare" på riktigt( ) EDIT: Gjorde en bing (Förgasare till Dakota) Hmm.. kan du visa en bild med wireframe och flat shading? den ser lite mupp ut tycker jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Spelar ingen roll var du har choken.. Du kan ha den i arslet om det ska va så.. Du har antagligen en wire dragen där i mellan och att den sitter på styret är för att lata människor som inte orkar böja sig ner för att choka ska kunna det.. hmm.. tyckte dedär inte gav nånting alls mest flumm.. har fått reda på att de kommer från floridan.. dom hade det tydligen.. de va en äldre version av bing förgasaren än den lite nyare som man hittar på dakota o dylikt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 (redigerad) Hmm.. kan du visa en bild med wireframe och flat shading? den ser lite mupp ut tycker jag.. Är det så här du mena? Jag gjorde ju den på skoj bara.. (Finns knappt nått som sitter ihop) Redigerad 21 juli, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Tyckte iofs fögge ble rätt najs fast de ser ut som att du glömt munstycket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Är det så här du mena? Jag gjorde ju den på skoj bara.. (Finns knappt nått som sitter ihop) Jo, det va så jag menade.. Men du svarade på frågan jag tänkte ställa.. För det såg inte ut som dom satt ihop.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
äpplet Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Kan bli grym. Lycka till !!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Kan bli grym. Lycka till !!!!!! Lågg inte upp onödiga bilder.. Man kan få varning för det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Och desutom kan microsoft anmäla dig för att ha använt deras varunamn windows i negativ form och sen kan bilden desutom tolkas som kränkande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Zlafs:Har det hänt nåt med dakotan eller? och när kommer copstar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 24 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 arbetet står still till på söndag, copstar kommer snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Vill ha en puch nuu!! (Off topic: Hur får jag in min bluepring i zmodeler?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Zlafs:Har det hänt nåt med dakotan eller? och när kommer copstar? jag ska texturera den och göra motorn men kna inte göra nått för att zlafs stack utan att skicka dakotan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts