guardian Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 några nya bilder eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 ja.. men det är bara ramen/framgaffeln/fälgarna kvar typ hmm.. ok.. var iofs mest intresserad av just dom delarna som du inte hade, typ framskärm o tank o sånt ja ska gå ut o ta en bild på en luftburk så ni får se hur den ser ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Här har ni en väldigt simpel tank model.. Mycket simpel, gjord på nån minut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Va ska det föreställa för tank?! btw: Luftburk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 12 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 jag kan inte gör nåt i 2 veckor så nu för Copstar ge bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 jasså?! Va ska du göra i 2 veckor då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Den förelställer ingen tank.. Bara visade att det inte är så jävla jobbigt att göra en tank.. Man kan göra en väldigt snygg hur lätt som helst.. Har gjort luftburken nu iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 12 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 jasså?! Va ska du göra i 2 veckor då? vara hos min mamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 hmm.. ok.. var iofs mest intresserad av just dom delarna som du inte hade, typ framskärm o tank o sånt ja ska gå ut o ta en bild på en luftburk så ni får se hur den ser ut framskärm har jag tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 13 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 framskärm har jag tror jag ok..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Nej, det är som en stor burk som man skruvar på och sedan trär man på insugningsgummit, dvs ingen kåpa eller hur, superswede? det e en kåpa till det, o man behöver inte ha ngt insugningsgummi där! man kan klämma fast direkt på insuget ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 framskärm har jag tror jag Fin? Bild? pris? Hmm.. ja kännr igen texturerna på dendär luftburken en sak ni ska veta vara är att märket på dendär luftburken är ett tomos märke för burken e från en tomos (vet inte vilken model) bara så ni vet så slipper ni fråga varför de inte e ett puch märke där hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 (redigerad) Fin? Bild? pris? Hmm.. ja kännr igen texturerna på dendär luftburken en sak ni ska veta vara är att märket på dendär luftburken är ett tomos märke för burken e från en tomos (vet inte vilken model) bara så ni vet så slipper ni fråga varför de inte e ett puch märke där hehe... halvful, lite bucklor här o var... min kamera klarar inte att ta kort på den för det är för mörkt där skiten står... 120kr hämtpris (trollhättan), skickas ej.. 400kr för hela puchen, dvs. ram, sving, framgaffel, styre, framhjul med däck, framskärm, bakfälg utan däck... typ.. puch, tomos - same same, but different.. Redigerad 13 juli, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 hmm.. trollhättan.. lite väl långt för min del tror ja klarar mig hehe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 (redigerad) hm.. trollhättan sa du..bor trekvart därifrån inte för jag behöver en reservdelsmoppe, men är fälgarna fina? -=veewee=-: Nej, inte på en DAKOTA!!!!!!!!!!!!!!!!! EDIT: Stellhell, vilken Reflection map har du på luftburken? skulle gärna vilja ha den! Redigerad 14 juli, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 hm.. trollhättan sa du..bor trekvart därifrån inte för jag behöver en reservdelsmoppe, men är fälgarna fina? -=veewee=-: Nej, inte på en DAKOTA!!!!!!!!!!!!!!!!! EDIT: Stellhell, vilken Reflection map har du på luftburken? skulle gärna vilja ha den! man kan slänga din omtalade "luftburk" åt H*LVETTE o moppen kmr ändå funka lika bra !!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 man kan slänga din omtalade "luftburk" åt H*LVETTE o moppen kmr ändå funka lika bra !!!!!!! har 2 dakotor, en monza o en nevada ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 hm.. trollhättan sa du..bor trekvart därifrån inte för jag behöver en reservdelsmoppe, men är fälgarna fina? dom duger väl.. lite rost finns väl.. tänkte ha fälgarna på min zündapp en gång i tiden.. en bild på pärlan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 15 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 har 2 dakotor, en monza o en nevada ! monza och nevada är inga dakotor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 man kan slänga din omtalade "luftburk" åt H*LVETTE o moppen kmr ändå funka lika bra !!!!!!! Kanske de men de e snyggast me luftburken på Nått framsteg på dakotan copstar/zlafs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts