SuperSwede Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Välj o vraka http://www.vingaker.com/puch/puch69.htm Btw: Barracuda om du vill ha orginal röd till dakota så ska du gå till mekonomen o be om att få köpa förg me namnet mazda Valmö röd eller nått sånt.. de sägs att de är identiskt samma färg När ni e klara me dakotan ska ni göra nån annan moppe då? kanske en Puch Racing? dom e snygga som fan Btw2: Ni kunde ju gjort en annan version också med svart fartvindskyld cylinder(metrakit 75cc ) bara föra tt de hade vatt coolt som fan eller nått sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 kan man utnyttja extras-joxet på 2-hjulingar? om man kan det så kan man ju göra en originalcylinder/avgas och en trimcylle/expansionskammare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 9 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 ja kanske det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 (redigerad) Edit: det blev lite fel men Redigerad 9 juli, 2004 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 9 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 (redigerad) Edit: det blev lite fel men fin, min pappa har haft en puch som jag tror varit "stylad" den var i ful lila, man fick ju kramper i magen av den färgen EDIT : Ser en sak ja måste göra om på ramen :"> Redigerad 9 juli, 2004 av Zlafs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 jasså? vad?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 9 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 aha Kan ni inte visa lite mer bilder på ramen medmera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 10 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 vi tar det lite lungt nu, men ja ska fixa ramen bild kommer kanske idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Har någon överhuvudtaget sett en puch dakota??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Har någon överhuvudtaget sett en puch dakota??? va menar du? Klart man sett dakota!! har ju en egen ffs! o polarn har tre.. en annan polare har två så ja har nog sett tillräkligt me dakota Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 10 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Har någon överhuvudtaget sett en puch dakota??? de ju klart man har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 va menar du? Klart man sett dakota!! har ju en egen ffs! o polarn har tre.. en annan polare har två så ja har nog sett tillräkligt me dakota Nu pratade jag ju med dem som gjorde puchen då ja..ochdför den delen äger jag med en dakota @Zlafs: Bara undrade efter som du inte visste hur "insugningsburken"(som jag kallar den) skall vara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 10 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 @Zlafs: Bara undrade efter som du inte visste hur "insugningsburken"(som jag kallar den) skall vara.. ja vet inte varför jag gjorde som ja gjorde men klart ja vet att insugningsburken"(som du kallar den) ska vara...........jag gjorde fel slå mig inte :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Nu pratade jag ju med dem som gjorde puchen då ja..ochdför den delen äger jag med en dakota @Zlafs: Bara undrade efter som du inte visste hur "insugningsburken"(som jag kallar den) skall vara.. det e faktiskt bara en kåpa ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Ni måste ju ha guld fägern också Min farsa hade en guldfärgad Dakota förut... min kompis har en snygg, svart Dakota också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 11 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Min farsa hade en guldfärgad Dakota förut... min kompis har en snygg, svart Dakota också ok , men röd är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 ok , men röd är bäst Jo dom e snyggast!! iaf näst snyggast.. brittish racing green slår alla hur lätt som helst!! Föresten nån som har en dakota till salu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Jo dom e snyggast!! iaf näst snyggast.. brittish racing green slår alla hur lätt som helst!! Föresten nån som har en dakota till salu? ja.. men det är bara ramen/framgaffeln/fälgarna kvar typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 det e faktiskt bara en kåpa ! Nej, det är som en stor burk som man skruvar på och sedan trär man på insugningsgummit, dvs ingen kåpa eller hur, superswede? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts