Stevex Skrivet 8 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 jo, men ja ska göra en ny tank Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Försök placera facen lite bättre... bara ett tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 8 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Försök placera facen lite bättre... bara ett tips jo ja ska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 jag tkr dakken ska bli blå, e snyggast o e ni inte klara snart börjar längta som F*N Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 8 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 men röd är sportig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 men röd är sportig Och vakrare.. speciellt eftersom dom är mkt ovanligare än dom traditionellt blåa dakotorna.. vilket de kryllar av.. har bara sett en röd dakota i mitt liv resten blåa.. Suck känns osm att alla blir trötta på mitt puch tjat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Och vakrare.. speciellt eftersom dom är mkt ovanligare än dom traditionellt blåa dakotorna.. vilket de kryllar av.. har bara sett en röd dakota i mitt liv resten blåa.. Suck känns osm att alla blir trötta på mitt puch tjat kan vara eftersom det är i princip omöjligt att få tag i orginal-röd kulör till puch dakota, jag vet jag letade i en vecka utan resultat så moppen fick bli blå igen.. :'( ska bli grymt att köra puch i vc.. men vilken modell av puch dakota ska ni ha; vilket styre, vilka dämpare(utan/med kromhylsor), de nya eller gamla märkena. visa en bild vet jag! Ps. vem blir trött på "puch-tjat" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Vi kan göra den så man kan ändra färg på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 8 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 ja tror vi ska ha det låga styret som var på dom första åren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 neeeeeeeeeeeeej!!! de flesta kommer antagligen inte känna igen den med det styret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 8 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 neeeeeeeeeeeeej!!! de flesta kommer antagligen inte känna igen den med det styret varför kommer de inte att känna igen den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 ha lågt, det e snyggast, o jag tycker ni ska göra som COPSTAR sa att man kan välja färg själv ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 8 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 ha lågt, det e snyggast, o jag tycker ni ska göra som COPSTAR sa att man kan välja färg själv ! hmmmmm...... rött som är så fint och sportigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 8 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 (redigerad) ja kan tytvärr inte göra den nya tanken nu p.g.a brist på bilder, det kan ta ett tag att hitta bilder på en puchtank Redigerad 8 juli, 2004 av Zlafs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 ja kan tytvärr inte göra den nya tanken nu p.g.a brist på bilder, det kan ta ett tag att hitta bilder på en puchtank jag skulle kunna fixa ! men jag åker till karlstad idan ! skulle nog kunna ta egna foton på en puch tang ! p.s. srry för smilie spammen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 8 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 mm går det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 hmmmmm...... rött som är så fint och sportigt men vi fixar i carcol så den åker runt vissa röda vissa blå och om dom ahr någon merfärg så får det åka runt några sånna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 8 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 men vi fixar i carcol så den åker runt vissa röda vissa blå och om dom ahr någon merfärg så får det åka runt några sånna mm bra ide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Ni måste ju ha guld fägern också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 9 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Ni måste ju ha guld fägern också guld... har aldrig sett en sån kan du ladda upp en bild på en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts