Cortez Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Hej. Håller på och installerar en mod till VC, hittas här Ett utdrag ur readme'n. "INSTALL GUIDE: 1. Make a backup of EVERY file you are going to overwrite. 2. Copy the handling.cfg file to your Vice City/DATA directory, overwrite. 3. Copy the MAIN.SCM file to your Vice City/DATA directory, overwrite. 4. Copy the gta_vc.dat to your Vice City/DATA directory, overwrite. 5. Copy the wfeditor.col to your Vice City/MODELS/COLL directory. 6. Copy all folders inside the "MAPS dir" directory to your Vice City/DATA/MAPS directory, overwrite. 7. Use the imgtool included to open your gta3.img file, inside your Vice City/MODELS directory. ADD ALL files inside the "Textures-DFFs" directory to the GTA3.IMG file. 8. DONE Jag är på punkt 7, jag öppnar gta3.img filen med imgtool, jag trycker sen på: Commands -> Add -> går till texture-dff's mappen som jag redan extraxtat, markerar alla med ctrl + a, och trycker på "Öppna". Då får jag "File access denied". Och jag får starta om hela programmet. För att det sen inte ska funka igen. Nån som vet felet? Alla skrivskydd är borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 vad heter filerna? ( .txd & .dff ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Jag tror jag vet, det har hänt så för mig med men då är det för att spelet är på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 (redigerad) Jag tror det är skrivskydd på gta mappen eller nått sånt edit: oj läste inte det sista Redigerad 6 juli, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 vad heter filerna? ( .txd & .dff ) Alla filerna heter .txd eller .dff i slutet. (båda finns) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Du måste Först döpa om filerna du ska byta ut till t ex coachOLD.txd & coachOLD.dff.... sen kan du lägga till dom nya filerna........ pröva det..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 AHA........ sry.... laddade ner modden själv nu å såg att det va helt nya filer som ska läggas till....... men för mig funkade det på en gång...... kolla skrivskyddet som nån skrev tidigare............ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Lagom konstigt.. Testade att rebuilda, fick exakt samma fel, när den hade gjort 100 % Jag struntar i den här modden, fattar inte vad felet är, och ingen annan verkar veta heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 neh ja vete fan...... funkade hur bra som helst för mig iaf....... men kan trösta dig med att det va itne så rolig mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts