stizze Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 (redigerad) var hittar man hellicoptern och flygplanen?? var kan man köpa den i villken affär??? snälla hjälp mig.... Redigerad 11 november, 2002 av stizze Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 (redigerad) var hittar man helikoptern och flygplanen?? Finns när du gör ett uppdrag när du ska kolla i en killes fönster Redigerad 11 november, 2002 av Mobacko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alley Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 jag köpte hyman condo får 14.000 på venstra ön (titta på kartan som du fick med spelet) där finns en helikopter!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 när kan man köpa hyman för $14.000?? När som helst eller när man har klarat något uppdrag?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stizze Skrivet 11 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 jag köpte hyman condo får 14.000 på venstra ön (titta på kartan som du fick med spelet) där finns en helikopter!!! var köpte du den villken affär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
007 Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alley Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 det är ingen affär så du kan köpa den bara du har 14.000!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stizze Skrivet 11 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 det är ingen affär så du kan köpa den bara du har 14.000!!!! jo men var hittar jag den vid någon symbol eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 jo men var hittar jag den vid någon symbol eller? Om du har gjort uppdrag åt Kent Paul och bandet Love Fist så är det bara 50 meter där ifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Du hittar det i vänstra ön..........i norr......sen försöker du hitta condo........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 var hittar man hellicoptern och flygplanen?? var kan man köpa den i villken affär??? snälla hjälp mig.... Karta över flygplan och helikopter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts