Kalan Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Tror/tycker ni att GC2 är bra? förresten har det släpps än? släpps väll i Juni va? Är rätt sugen på det... men har inte spelat 1:an... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 har aldrig spelat det men vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 (redigerad) släpps väll i Juni va? Juni har liksom varit, var som.... förra månaden... Så ja det har kommit. he he he. GC 2 är bra fast jag tycker själv ettan är bättre (ettan finns att ladda hem gratis och lagligt på fileplanet.com) Vote: Skitbra Redigerad 6 juli, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Juni har liksom varit, var som.... förra månaden... Så ja det har kommit. he he he. GC 2 är bra fast jag tycker själv ettan är bättre (ettan finns att ladda hem gratis och lagligt på fileplanet.com) Vote: Skitbra ojsan :"> menade Juli... det släpps väll i Juli eller? då kanske GC2 är värt att köpa då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Jag rotade i en buske innan det kom, och enligt mig är det skitbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 vote: va? :"> :"> :"> :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Gc är svenskt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Gc är svenskt va? Japp, gjort nere i malmö! Åtminstone tvåan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 (redigerad) f*n va great.. Redigerad 6 juli, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 VOTE: vad tusan är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 VOTE: vad tusan är det? hehe det påminner mig om Warhammer 40k (Space Marines) typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 VOTE: vad tusan är det? Ett strategispel, du får olika styrkor sedan sätts dom in med dropships på olika planeter sen ska du ta över dem, typ så ungefär, sen får du nya trupper efter ett tag och så vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Mp demot är skoj iallfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Jag har en kompis som har det,han tycker det är svinbra jag själv har inte spelat det men jag tycker det verkar va coolt och det e ruskigt bra grafik för och va strategispel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts