Patrik Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Det får variera. Men IMGTool kommer ju få spader när man ska öppna San Andreas *.Img fil, för det måste ju vara ganska många *.dff och *.txd filer till alla frisyrer, kroppar osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 6 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 tror inte jag kommer modda så mycket till SA. finns säkert mycket finfina saker där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 tror inte jag kommer modda så mycket till SA. finns säkert mycket finfina saker där klart du kommer, det lär ju ta ett tag till GTA4 (Crime Online). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 jag ska ha en stark gubbe och gå runt och spöa folk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Muskler ska det vara. Jag ska göra en "stark" version av mig... Om man kan ändra frissan kan man då färga håret tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 finns redan en sån här topic. onödigt att starta en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Får väl skifta... Tror nog det är svårt att ha han i toppform hela tiden.. ' Tänk dig att du måste skynda dig med ett updrag och du ser att du (karaktären) är hungrig.. då kanske det bara blir en sväng förbi korvkiosken.. sen tänker du.. det tränar jag bort nån gång.. sen blir det en till sväng förbi korvkiosken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Det får skifta mellan varven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Tänk om man dör automatisk på nåt uppdrag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Jag ska vara skitsstark och skitsnabb, precis som i verkligheten och så ska jag ha "draedlocks" (felstavat?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WaxDeo Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Kommer köra något i stil med bilden nedan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 vote: fatso! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Om jag känner mig själv rätt så kommer jag att bli tjock (jag är inte tjock på riktigt). Kommer att äta snabbmat (om den är billigare än "riktig" mat), och för det mesta kommer jag att köra bil eller motorcykel. Jag tänkter inte springa eller trycka febrilt på en knapp för att cykla.. Eller så blir jag smal och spinkig..kommer att strunta i att äta..(lat ) Jag kommer iallafall inte vara vältränad..kommer inte ödsla tid på ett gym.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Min karaktär får nog skifta lite. Ibland kanske han depressionsäter, i andra fall kanske han biffar upp sig. Vi får se hur storylinen går. Jag är nästan religös när det kommer till att rollspela, så något i den stilen får det väll bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 (redigerad) ett übersvullo och en med mycke muskler Redigerad 9 juli, 2004 av Zlafs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 en sparining med en fet och en sparning med en muskulös gubbe Vote: muskulös Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Under "min tid på gatorna" ska jag nog vara ganska muskulös, sedan när jag tagit över staden och kryssar runt kostar jag nog på mig ett par kilon. samma här. först normalbyggd för att sen bli fet mob-boss och cruisa runt på gatorna med mitt gäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Jag ska hålla mig fit for fight genom att ta en joggingtur genom landet varje lördag! Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Jag ska hålla mig fit for fight genom att ta en joggingtur genom landet varje lördag! Haha! Gå upp klockan sex varje morgon, springa runt i området, ta en sväng om bagarn för att få nygräddat bröd..=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Alice Cooper Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 fan va onödig topic! finns typ 100 andra såna här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts