Scorpion Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Är man Steven Rowling? eller vem är man jag hänger inte riktigt med. Hur många uppdrag har jag kvar? jag är på SPADS 2 det när man ska dyka så mycket och seta ut en mikrofon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 ja, man är Steve Rowland, sov du medans du spelade eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scorpion Skrivet 12 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 ja, man är Steve Rowland, sov du medans du spelade eller? Nä, men jag är inte världsmästare på engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Nä, men jag är inte världsmästare på engelska Det behöver man väll inte vara, folka kallar en ju för Mr. Rowland... kolla bland "documents" så kan du hitta många ställen där set står tex NAME: STEVE ROWLAND m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scorpion Skrivet 13 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Det behöver man väll inte vara, folka kallar en ju för Mr. Rowland... kolla bland "documents" så kan du hitta många ställen där set står tex NAME: STEVE ROWLAND m.m. Jag vet men jag tyckte dom sa att man bara hade tagit hans idnetitet och på den med bilder och numer över personer är det ett kryss över en och det är det på en annan som man dödade på något mentalsjukhus eller är det bara för att dom trodde att man var död? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Jag vet men jag tyckte dom sa att man bara hade tagit hans idnetitet och på den med bilder och numer över personer är det ett kryss över en och det är det på en annan som man dödade på något mentalsjukhus eller är det bara för att dom trodde att man var död? jag vet faktiskt inte... har inte spelat det så mycket... du kanske har rätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 SPOILER Man är inte steve rowland, bara en spion som tog hans identitet. Steve rowland sköt presidenten och var en medlem i konspirationen och vad jag tror så skulle man få reda på vem nr 1 var genom att låta dom tro att dom inte lyckats döda honom... vet jag vad jag pratar om ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts