Stevex Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 , Lite konstig fråga, allvarligt GTA1,2,london. SUGER! Finns väl några få som gillar dom. liksom vem sitter och spelar GTA2 när det finns VC. GTA2 = 2d. Hur i h3lv3te ska de vara kul. men viss förstående har man ju om man inte har något annat spel ... hur kan du tycka att dom suger de är ju klassiska GTA spel , 2 är faktiskt mycket bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 w0rd! Jag tycker GTA2 är roligare än Vc, VC var FÖR lätt. vem håller med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 w0rd! Jag tycker GTA2 är roligare än Vc, VC var FÖR lätt. vem håller med? hm vet inte om jag ska hålla med men Gta1 är kungligaste spelet av alla Gta tycker jag så okej jag får väll hålla med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Spelade GTA första gången 1997 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 jag har kört sen ettan... men köpe inte london när det var nytt.. minns att jag såg det då men köpte det inte... sen har jag hängt med och köpt london.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Vad är det för skillnad på "från början" och "gta 1" ? ja tog från början.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Jag spelade GTA1 första gången 1997 eller 1998 (minns ej) hos en polare. Stoppie: Du kanske inte var med från början men de flesta av oss som gillade de äldre GTA-spelen när de släpptes gillar dem även idag fast kanske på ett annat sätt. Jag har många härliga minnen från GTA1, 2 och london och tycker absolut inte att de är dåliga trots att GTA3 och Vice City är grafikmässigt bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Stoppie: Du kanske inte var med från början men de flesta av oss som gillade de äldre GTA-spelen när de släpptes gillar dem även idag fast kanske på ett annat sätt. Jag har många härliga minnen från GTA1, 2 och london och tycker absolut inte att de är dåliga trots att GTA3 och Vice City är grafikmässigt bättre. Exakt, det ligger rätt mycket nostalgi i det, men det är ändå väldigt underhållande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Mötte GTA första gången när jag köpte PlayStation-Magasinet, fanns med på demoskivan. Det blev dock ett uppehåll mellan 2:an och 3:an... började inte spela GTA igen förrän jag *host*buskade till mig*host* GTA III. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 har spelat sen 1an kom ut... det ägde då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Har lirat sedan 1:a demot som kom ut till PS med Playstation Magazinet.. Sen av en slump kollade jag igenom den lokala spelbutikens begagnade sortiment då fick jag syn på GTA: London. Då köpte jag det så frågade gubben i butiken om jag hade vanliga GTA vilket jag självklart hade. För man var tvungen att ha det för att lira GTA: London, och jag minns den jobbiga tekniken för att få spela GTA: London. Först skulle man sätta i Gta:London sen GTA och sen GTA London igen. Lite jobbigt varje gång man skulle starta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Har lirat sedan 1:a demot som kom ut till PS med Playstation Magazinet.. Sen av en slump kollade jag igenom den lokala spelbutikens begagnade sortiment då fick jag syn på GTA: London. Då köpte jag det så frågade gubben i butiken om jag hade vanliga GTA vilket jag självklart hade. För man var tvungen att ha det för att lira GTA: London, och jag minns den jobbiga tekniken för att få spela GTA: London. Först skulle man sätta i Gta:London sen GTA och sen GTA London igen. Lite jobbigt varje gång man skulle starta? Jag har båda två och jag kan meddela att det inte är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Jag har båda två och jag kan meddela att det inte är sant. Nehe varför är det så för mig då? till Playstation.. kommer upp en blå ruta "Please change to the GTA disc" sen "Please change back to GTA: London" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Nehe varför är det så för mig då? till Playstation.. kommer upp en blå ruta "Please change to the GTA disc" sen "Please change back to GTA: London" Jupp. Fick starta om 37 gånger innan mitt halvpajade PSX körde igång spelet på riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Jupp. Fick starta om 37 gånger innan mitt halvpajade PSX körde igång spelet på riktigt. Ja, då är vi 2st som har bevis att det är så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Kommer ihåg när jag och min kompis gick över till hans granne och lirade gta 1. Fan vilka minnen Sen så skaffade jag själv gta2 till Playstation, kul det var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Jag har spelat alla utom london Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 15 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 da! men FALL 3-d knappt var bra så då blir det ändrade planer så visst GTA har alltid varit bra!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 GTA , london och 2 var ju roliga när dom var nya. kan ibland vara kul att köra dom igen för gamla minne =) Jag minns känslan när man var så fri i GTA... va så kul då Man kan ju inte tex gämföra vilket som är bäst SA med första GTA. Båda är ju bra för sin tid... eller vet inte om SA, har ju inte kört det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 null vote för dåliga svar (konstiga).... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts