Colan K Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 mmöööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö! (utryck från drängar!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 lol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Själv har jag alla utan London. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 spelat alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Själv har jag alla utan London. han menar nog om du spelat GTA ända sen gta1 kom ut eller sedan gta2 kom ut osv. jag har spelat sedan ettan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Ja man kan ju lägga det här i allmänt gta-snack annars, det behöver livas upp där. Vote: Gta 3 började jag spela på riktigt då jag köpte det men har givetvis lirat dom andra också innan dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Jag kom i kontakt med Grand Theft Auto första gången hösten 1997, tror jag. Vi försökte få spelaren att springa rakt, vilket inte är så lätt i den första versionen av spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Jag har följt GTA-serien ända sen 1:an var nytt. Var redan då ett stort fan. Dock har jag missat London. Vet inte varför.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 jag har spelat enda sen 2:an kom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 spelat sen 1an kom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Kört sen -97 GTA (1) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 GTA 1 såklart...97 eller 98 började jag köra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 VOTE: GTA1 (-97) fast jag missade London men det har jag spelat på senare tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 När jag knappt visste var GTA var, så drog nån polare med mig hem till sig, och skulle visa mig nåt spel... Jag fattade typ inget, och tyckte det såg tråkigt ut.. Men iaf, senare har man ju märkt att det var GTA2 har jag för mig. Sen spelade jag GTA1 själv hemma hos mig... Sen blev det inget på länge...Sen kom Vice City på TV, tänkte varför inte köpa? Ser bra ut. Köpte, spelade, klarade, inget jag direkt ångrar.. Senare köpte jag GTA3, spelade, klarade...Ännu en fantastisk spelupplevelse.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Sen GTA 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Jag har spelat GTA sen 1:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Hade GTA 1 på datorn Jag spelade det ganska ofta sen blev det ett mellanrum och jag började spel när gta III kom ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 började med GTA1 missade dock GTA:LONDON vet ej varför : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 började med ett demo på gta1 som var i pchemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoppie Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 , Lite konstig fråga, allvarligt GTA1,2,london. SUGER! Finns väl några få som gillar dom. liksom vem sitter och spelar GTA2 när det finns VC. GTA2 = 2d. Hur i h3lv3te ska de vara kul. men viss förstående har man ju om man inte har något annat spel ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts