Lucif3r Skrivet 7 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 ok jag kan LOVA att min kommer bli bättre än den där saken....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Jävligt snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 7 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 tack men ja e fortfarande orolig hur i h-e ja ska få in den i VC...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Vart tog detta projekt vägen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 19 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 mja ja jobbar lite sakta me det men ja tror ja skiter i att få in den i VC.... det verkar inte vara så många som vill det + att ja får ingen vidare hjälp me att få in den i VC........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 19 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 så här ser den ut nu iaf...... har dock rätat till bakdörren..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 19 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 å här är den framifrån...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 grymmt. men skit inte i VC, jag vill ha den dit, har beställt vc så jag kan lira på datan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 19 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 mjo men det är juh så att ja har ingen aning om hur f-n ja ska få in den i VC.... Om jag importerar .3DS filen till Zmodeler så blir havla bilen vänd åt fel håll..... å om jag sparar den då å lägger in den i VC så crashar spelet när "datorn" ser bilen.... hjälp?.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 ursäkta, men det ser inte ens ut som en volvo.. ser ut som en dåligt gjord leksaksbil.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 19 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 hm... tack... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Han har faktist rätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 mitt dörren ser lite konstig ut..för högt..lr för lågt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Jag tycker faktiskt du ska fortsätta med den! Men den liknar faktiskt en 245 nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 19 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 hmm a nån 245 tycker ja verkligen inte att det ser ut som..... den är för lång i fronten + framrutan lutar för mycket..... men däremot tycker ja att den liknar en 945 mer än 745.... tror ja ska "döpa" om den.... blir mycke lättare då också för vi har nämnligen en 945 ( ) bara att jag knäpper kort på intrumentpanelen så har jag texturer osv....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 ge upp grabben, om du inte vet hur du ska få bilen till vc så är det kört! å vad det gäller själva bilen så tycker jag den ser lite våldtagen ut! skulle kunna hjälpt dig om jag kunde 3dstudiomax.. nåt sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 20 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 om du inte vet hur du ska få bilen till vc så är det kört!hm ja får juh ingen hjälp me det :'( å vad det gäller själva bilen så tycker jag den ser lite våldtagen ut! 1. jag har inte jämnat ut alla kanter än å rätat till alla "buggar" 2. va fan va lite snälla det här är juh faktiskt mitt livs första bil.... å jag personligen e rätt stolt över den iaf........ :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Är bilen fortfarande på G??? Kan du adda den till GTA:Sweden i så fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 den e ju snygg men lite problem med den... vad är det för någon kofångare på den (bilden fram)??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Är bilen fortfarande på G??? Kan du adda den till GTA:Sweden i så fall??? snääääääla! sluta dra upp gammla trådar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts