Lucif3r Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Tjena jae ny här Har börjat lite på en Volvo 740/60 men ja har lite funderingar..... Jag gör bilen i 3DS Max... vilka program behöver jag för att få in bilen i VC å hur gör man skada på bilen? Jag skickar med en bild iaf så får ni se hur det ser ut..... Detta är min absolut första bil så va inte för hårda ...... å ja jag VET att den itne har några dörrar än Hoppas nån kan svara på mina frågor iaf..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Tyvärr vet jag inte din fråga men det var grymt bra jobb.. Gj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 6 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 ok synd hoppas nån annan vet då........ hehe tack har "bara" hållt på med den i ca 2 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 vilket 3dmax är det btw, snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 6 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 thx... det är 3DS max 6... men finns det ingen som vet vilka program man använder för att få in bilarna i Vice City ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Om man inte gillar Zmodeler kan man även använda 3D Studio Max för att göra modeller och använda detta plugin för att exportera dom till DFF-filer. OBS! Detta plugin fungerar endast med 3D Studio Max 3.x! Det finns inget plugin till någon nyare version. Tror du måste ha det här pluginet för att det ska gå... Men då måste du ha 3dmax 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 6 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 ok å det plug-in:et heter...........? å var kan man få tag på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 6 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Har gjort lite mer nu..... har bara en (till) fundering....... hur gör man "gångjärn" till dörrar/motorhuv/baklucka??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Jag tor inte att volvo 740 har någon kant mellan rutan och resten av dörren, om du vet vad jag menar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 jag tror inte att en 740/760 har så många spikraka ytor och kantiga hörn.. eller jag VET rättare sagt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 6 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 hmm nä ja vet inte va du menar....... ja går efter bild....... de här (från sidan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 gör en dummy, ladda upp ett original fordon så ser du kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 6 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Griimn du vet jag arbetar i 3DS max...... å där kan man inte öppna orginal bilar......... ^MeTaNoLiC^ nä d vet väl jag med men om du kollar lite grann så ser du att det bara är en HALV bil ....... vilket betyder att den är lååååååångt ifrån klar........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 6 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 nu e jag snart klar med karossen.......... dock så har jag inte fixat ihopp dom som dom ska på bilden...... ska göra det efter maten men här har ni iaf en bild framifrån så som den ser ut nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Med kant menade jag det här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 7 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 mjo det gör det men inte lika "vass".......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 hmm ser så där ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Hoppas att den inte blir lika misslyckad som förra Volvo 760:n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 7 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 darkjak hur såg den ut då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Så här!!! Du har ju åtminstånde satt dit kofångare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts