Jump to content

Jackass relaterat

jontemad
 Share

Recommended Posts

De finns ej med svensk text, i alla fall vad jag vet. Ifall du tänker köpa något ur steve-o trilogin så försök att hitta dom i region 1 format då de sägs vara HELT Ocensurerade.

okej, hur vet man om de är med region 1 format då? vart köpte du steve-o trilogin då? enda stället jag har hittat dom på är ginza, vet du eller någon annan något annat ställe där dom finns?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

okej, hur vet man om de är med region 1 format då? vart köpte du steve-o trilogin då? enda stället jag har hittat dom på är ginza, vet du eller någon annan något annat ställe där dom finns?

Jag köpte 1:An på skivhuset , 2:an på ginza.se och 3:an på skivlagret (alla region 2, visste inte att reg 2 var censurerade när tiden begav sig. Vilken region det är står på baksidan. Dock ska jag tillägga att jag TROR att de australiensiska versionerna också är Ocensurerade ej säker dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hur censurerade ? när dom svär eller när dom är nakna eller annat? :)

jag har dom ocensurerade iallfall när dom är nakna och när dom svär.. och det är väll allt man kan censura.. eller?

Nej, de har inte censurerat det nakna och svordomarna däremot har de tagit bort vissa väldigt våldsamma inslag bl.a i 2:an misshandlar någon i gänget en annan med en skateboard. inte helt säker men det var något sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag köpte 1:An på skivhuset , 2:an på ginza.se och 3:an på skivlagret (alla region 2, visste inte att reg 2 var censurerade när tiden begav sig. Vilken region det är står på baksidan. Dock ska jag tillägga att jag TROR att de australiensiska versionerna också är Ocensurerade ej säker dock.

okej, är skivlagret och skivhuset onlinebutiker eller? finns dvderna med engelsk tex då? det är ju lättare att förstå om man kan läsa där nere... är dom flesta jackass snubbarna med den eller? Har du eller har du sett CKY? isåfall e den bra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

okej, är skivlagret och skivhuset onlinebutiker eller? finns dvderna med engelsk tex då? det är ju lättare att förstå om man kan läsa där nere... är dom flesta jackass snubbarna med den eller? Har du eller har du sett CKY? isåfall e den bra?

Skivhuset o skivlagret är vanliga butiker. och ja det finns engelsk text.De som är med är Steve-o, ryan dunn, preston lacy, nick dunlap, wee man, bam margera ibland johnny knoxville m.m

Om du gillar jackass så rekomenderar jag verkligen CKY men köp dom separata för att om du har otur så kan du få tag på en version som kallas "cky trilogy round 1/2"

round 1 är helt ok då du får 1:an plus lite extra grejer. round 2 däremot är en remix av cky2k och cky 3 som är väldigt kort (mindre än 40 min!).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skivhuset o skivlagret är vanliga butiker. och ja det finns engelsk text.De som är med är Steve-o, ryan dunn, preston lacy, nick dunlap, wee man, bam margera ibland johnny knoxville m.m

Om du gillar jackass så rekomenderar jag verkligen CKY men köp dom separata för att om du har otur så kan du få tag på en version som kallas "cky trilogy round 1/2"

round 1 är helt ok då du får 1:an plus lite extra grejer. round 2 däremot är en remix av cky2k och cky 3 som är väldigt kort (mindre än 40 min!).

okej, jag var inne på ginza.se nu och där fanns CKY trilogy och CKY 4. det stod att CKY trilogy (som du varnade mig lite för) inte var textad... men på CKY 4 stod det inget om det... vet du om CKY 4 har svensk tex, och är CKY 4 bra? kollade även på steve-o dvderna, 1 och 2 var ganska billiga dom kosta 99kr st, 3an däremot var ganska dyr den kosta 199, så troligtvis köper jah nog steve-o 1 och 2 och CKY 4

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

cKy 4 är faktisk riktigt kul. Så jävla fult när dom ska rulla i en tunna utför ett tak. Först ska en tjej testa det, och hon skadar sig inte ett skit, sen när Ryan Dunn rullar ner så flyger han ur och får en lätt hjärnskakning :D å han ska va utbildat...

De roligaste är när Rake Yorn står och bajsar på ett restaurangfönster där det sitter nån jävla advokat. hehehe ^_^

Om man ska ha nåt, så ska man ju ha Jackass-filmerna. Där hela gänget är med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

cKy 4 är faktisk riktigt kul. Så jävla fult när dom ska rulla i en tunna utför ett tak. Först ska en tjej testa det, och hon skadar sig inte ett skit, sen när Ryan Dunn rullar ner så flyger han ur och får en lätt hjärnskakning :D å han ska va utbildat...

De roligaste är när Rake Yorn står och bajsar på ett restaurangfönster där det sitter nån jävla advokat. hehehe :)

Om man ska ha nåt, så ska man ju ha Jackass-filmerna. Där hela gänget är med.

hehe okej, men vet du om cky4 han svensk text?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, de har inte censurerat det nakna och svordomarna däremot har de tagit bort vissa väldigt våldsamma inslag bl.a i 2:an misshandlar någon i gänget en annan med en skateboard. inte helt säker men det var något sånt.

okej.. den scenen har jag.. men det kommer typ en varnings text innan...

men det klippet är ju sjukt.. jag blir fan arg på han.. han är ju cp och gör illa helt oskyldiga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 weeks later...