jontemad Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Äger ni något jackass liknande inom filmväg? Själv har jag hela STEVE-O trilogin på dvd och ska köpa volym 4 när den kommer. Hade även tänkt köpa filmer ur CKY trilogin. Är de något att ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Har alla jackass-avsnitt på datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontemad Skrivet 6 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 (redigerad) Jag med eller rättare sagt hade. Förresten har ni sett när steve-o blev tagen av polisen i sverige förra året? För på dvd:n STEVE-O: out on bail visar de när han blir tagen Redigerad 6 juli, 2004 av jontemad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Jag har bara Steve O 1&2, samt Jackass the Movie... allt på DVD... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 När jag var i USA visade dom ett program som hette Wildboyz. Det var med Knoxvillie, Stev-O och några andra. Har vi det i SV? Är ej säker . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 När jag var i USA visade dom ett program som hette Wildboyz. Det var med Knoxvillie, Stev-O och några andra. Har vi det i SV? Är ej säker . jag tror att jag har sett det på tyska MTV i Sverige... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Wildboys går varje torsdag kl 22.00 på mtv, här i sverige. Chris Pontius var med i Cribs i mtv igår och visade sin lya, rätt skabbigt faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Viva La Bam finns det också med Bam Magera (stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Har typ alla Jackass-avsnitt inspelat på VHS. Har Jackass the movie collectors edition. Har Knoxville pilotglasögon. Däremot så har jag inte sett nån Steve-O dvd. Men såg när han var med på High Chapparall på Kanal5. Han och hans tjej satt och knarkade typ hela tiden! Såg även MTV Cribs: Jackass special, då Chris Pontius bodde i sin skabbiga bil. CKY 4 var riktigt kul faktiskt, skrattar högt när Rake Yorn står och bajsar på skyltfönstret till en fin-resaurang. Det bästa Jackass-retalerade man kan se just nu är Viva la Bam på MTV. Wildboys däremot är bara skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 någon som vet var man kan köpa cky eller steve-o dvd;erna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 sen finns det ju "totaly steve-o" på tv också =) hehe och steve-o dvderna finns lite överallt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 sen finns det ju "totaly steve-o" på tv också =) hehe och steve-o dvderna finns lite överallt! okej, tex var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 tex ginza men annars finns den ju i vanliga butiker där dom säljer filmer.. vissa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Vilken kanal går "Totaly Steve-O" på då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Hehe.. i Norge var det två folk som hade hoppat ner från en bro och blivit skit skadade när dom hade sett folk från jackass göra det dom är riktiga idioter! (alltså jackass! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Vilken kanal går "Totaly Steve-O" på då? playboy det som går efter Action kanalen. och det är mer typ ett inslag i totaly busted, "vuxna dåldakameran" typ men det är alltid kul att se steve-o göra stunt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 tex ginza men annars finns den ju i vanliga butiker där dom säljer filmer.. vissa okej, dom lär ju knappast finnas på typ el-giganten eller så.. var köpte du dom? Dom finns inte me svensk text va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontemad Skrivet 4 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 okej, dom lär ju knappast finnas på typ el-giganten eller så.. var köpte du dom? Dom finns inte me svensk text va? De finns ej med svensk text, i alla fall vad jag vet. Ifall du tänker köpa något ur steve-o trilogin så försök att hitta dom i region 1 format då de sägs vara HELT Ocensurerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Steve-O = Arresterad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 (redigerad) haha... steve-o när han läser "narkotikasmuggling" och.. hmm.. köpt dom Redigerad 5 augusti, 2004 av SlIpKnOt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts