Arvid Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 rotten gick jag in på några gånger förut fast aldrig ogrish. vad visar dom på ogrish? och du Arvid lägg inte upp några bilder plz Det är ungefär som rotten fast större. Just nu har de en avdelning där de lagt upp några riktigt brutala filmer från irak med folk som blir torterade och halshuggna. Jag mådde dåligt en hel kväll efter att ha sett de filmerna. De har även ett stort forum där det postas nya filmer och bilder varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 6 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Det är ungefär som rotten fast större. Just nu har de en avdelning där de lagt upp några riktigt brutala filmer från irak med folk som blir torterade och halshuggna. Jag mådde dåligt en hel kväll efter att ha sett de filmerna. De har även ett stort forum där det postas nya filmer och bilder varje dag. hur torteras de på filmerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 De får kroppsdelar avlägsnade på olika sätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 6 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 De får kroppsdelar avlägsnade på olika sätt... med vadå för nått? kanske blev lite OFF-TOPIC fast det här e min sista fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Jag vill inte gå in på några detaljer men riktigt vidrigt är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Jo de finns ju mycke sånt vidirgt på internet. Men att man inte blir jätteskrämd av en del saker som är rätt sjuka o vidriga ändå har nog att göra med att vi dagligen matas me sånt, typ scräckfilmer osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Vafan inte en sånhär topic igen jag mådde ganska dåligt efter den förra jag tycker gränsen går när det blir kroppsdelar, innre organ, strimmlade personer, extrema sjukdommar, ect.. fyfan.. jag var inne på exet, och det stället är inget som jag rekomenterar! Skräckisar är ju bara tufft, för då vet man att det är smink, ketchup och massa annat, alltså att det inte är på riktigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Jag gillar det, tycker det är mysigt. Du behöver ju inte klicka på länkarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 (redigerad) Igår blev jag lite arg när jag såg en film där det var några ungdomar som tog en lite kattunge och stoppa in den i en liten bur, och sedan så hälde dom ut någon sorts tändvätska på katten, tände en tändsticka, och rästen fattar ni nog. Redigerad 8 juli, 2004 av SlIpKnOt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Igår blev jag lite arg när jag såg en film där det var några ungdomar som tog en lite kattunge och stoppa in den i en liten bur, och sedan så hälde dom ut någon sorts tändvätska på katten, tände en tändsticka, och rästen fattar ni nog. Aj, min söta katt. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Igår blev jag lite arg när jag såg en film där det var några ungdomar som tog en lite kattunge och stoppa in den i en liten bur, och sedan så hälde dom ut någon sorts tändvätska på katten, tände en tändsticka, och rästen fattar ni nog. Haru länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 (redigerad) Haru länk? http://www.b0g.org/wsnm/news.php?artc=13553 Redigerad 8 juli, 2004 av Deltanator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts