Jump to content

Vart går gränsen?


Stuaswift
 Share

Recommended Posts

rotten gick jag in på några gånger förut fast aldrig ogrish.

vad visar dom på ogrish?

och du Arvid lägg inte upp några bilder plz :rolleyes:

Det är ungefär som rotten fast större. Just nu har de en avdelning där de lagt upp några riktigt brutala filmer från irak med folk som blir torterade och halshuggna. Jag mådde dåligt en hel kväll efter att ha sett de filmerna. :rolleyes:

De har även ett stort forum där det postas nya filmer och bilder varje dag. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ungefär som rotten fast större. Just nu har de en avdelning där de lagt upp några riktigt brutala filmer från irak med folk som blir torterade och halshuggna. Jag mådde dåligt en hel kväll efter att ha sett de filmerna. :rolleyes:

De har även ett stort forum där det postas nya filmer och bilder varje dag. ;)

hur torteras de på filmerna? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vafan inte en sånhär topic igen ^_^ jag mådde ganska dåligt efter den förra (w00t)

jag tycker gränsen går när det blir kroppsdelar, innre organ, strimmlade personer, extrema sjukdommar, ect.. fyfan.. jag var inne på exet, och det stället är inget som jag rekomenterar! (w00t)

Skräckisar är ju bara tufft, för då vet man att det är smink, ketchup och massa annat, alltså att det inte är på riktigt.. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Igår blev jag lite arg när jag såg en film där det var några ungdomar som tog en lite kattunge och stoppa in den i en liten bur, och sedan så hälde dom ut någon sorts tändvätska på katten, tände en tändsticka, och rästen fattar ni nog. :lol::P

Redigerad av SlIpKnOt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...