bodysnatcher Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Tja, jag har läst om vart jag kan hitta den men hittar ändå inte ... Nån som kan förklara vart jag kan hitta den? Ska finnas på nån racing bana i Miami.. På svenska tack, sidan jag läste på var på engelska och man skulle till något "coral gables" men jag hittar inte.. nån som kan förklara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 5 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Jag hittade den.. någon mod som kan låsa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Jag hittade den.. någon mod som kan låsa? varför ska den låsas? tänk om någon också vill veta så måste han skapa en ny onödig tråd. lika bra att denna är öppen tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 varför ska den låsas? tänk om någon också vill veta så måste han skapa en ny onödig tråd. lika bra att denna är öppen tycker jag japp helt sant!! men vart hittade du den? Tänk där kanske jag hade behövt startat en ny tråd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Gamefaqs är bra på engelska dom har guider till nästan alla spel till alla konsoller Fuska.se har guider till spel men har inte kollat om guiderna e bra. (pratar inte om fuskkoder nu) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 28 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 (redigerad) Den finns i området på kartan där det står "Coral Gables" eller nått i den stilen.. Sen åker du till ett stort hotell och svänger av höger och åker in i några tunnlar(finns ej på kartan) .. Resten kan du läsa på te x gamfaqs.. Redigerad 28 juli, 2004 av bodysnatcher Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Kollar på den här bilden om man vill hitta banan. INte med på kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 jag kan inte hitta hotellet,vilken färg har det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 ville bara påpeka att du satt ut den röda priken på fel ställa av kartan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 jag vet fortfarande inte villken färg det har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 jag hittade den . Men den där kartan visar fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Sorry, haha , hade bara spelat det i juni, men nu har jag det igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jocke91 Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Kan någon säga var go cartana finns i driver 3. Det sägs ju att pricken inte är på rätt plats. Det vore bra att veta, så tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IroniC Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Nån som har en 100%savegame orkar inte varva igen *suck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts