Griimn Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 finns det ett begränsat antal polygoner man kan ha? jag kan inte skapa fler faces så jag tror jag har nåt nån slags gräns... eller va ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 finns det ett begränsat antal polygoner man kan ha? jag kan inte skapa fler faces så jag tror jag har nåt nån slags gräns... eller va ska jag göra? har för mig att man bara får ha 1000 surfaces Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 ne det är när man gör hus men bilar kan jag inte se någon spärr för min hot rodd där är det 1500faces Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 om du bygger en bil, så bör du ha ca: 1000-30,000 polys och du bör inte överstiga 90,000 polys fast då kräver det att du har en bra data. Gjorde min nissan skyline 2f2f (beta 2) på ca 45,000 polys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 6 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 ok, undrade bara för att ja inte kunde skapa fler, men de har fixat sej på nåt vis... hur kollar man hur många man har då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Markera hela bilen (alla polygoner) så att de blir röda, sen ta EDIT->ATTRIBUTES (eller ctrl+a) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Nu har det problemet dykt upp för mig också. Griimn, hur fixade du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danzor Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 vad är polygoner ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 6 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 va i helv! kan inte svaret på din fråga för jag upptäckte just att min hummer är borta!!!! jag tror iaf att ja restarta programmet, markerade chassis i objects mode och sen i vertices mode.... då kunde iaf ja bygga mer..... var fan är min hummer!?!?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 va i helv! kan inte svaret på din fråga för jag upptäckte just att min hummer är borta!!!! jag tror iaf att ja restarta programmet, markerade chassis i objects mode och sen i vertices mode.... då kunde iaf ja bygga mer..... var fan är min hummer!?!?!?!? kollat i vattnet än?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 6 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 öööh vattnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 ja där brukar väll humrar trivas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Kolla om .bak-filen finns kvar. Så blev det för mig en gång att allt försvann, men sen provade jag att öppna .bak-filen i Zmodeler och där var den. Det brukar bli en .bak fil när man har sparat någonting i Zmodeler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 6 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 (redigerad) i samma mapp som hummer var sparad i? EDIT: never mind, den dök upp igen.... fattar noll... nu ska ja bränna en säkerhets skiva så det inte händer igen =) Redigerad 7 juli, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts