Lerkot Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 här i sommarn jag sitter tittar på alla flicker i alla dåliga tv-program som får en längta efter jean-claude van damme saknar kojaks kala skalle mer än ja gillar babewatchbrudarnas nakna balle ty killar silikonbrudarna är där de sitter utan bär dränker mig i skit som rosa pantern känner att jag vill tömma min blåsa på tvn var en film på tv3 igår kändes som något jag kunde se men sen började skiten igen natten kände sig liten igen ty ingen natt är fullkomlig utan att se kojak vandra och de andra klassikerna till o me min kära kanal 5 sviker mig när jag kommer hem efter att jag ödslat mitt slem på brudar som vill ha min lem tidigare man visade hawaii five-0 trots att tv3 vann på KO kunde man titta en stund istället för att besöka john blund för här i lund gillar vi inte bra teve lyssnar hellre på cede. eftermiddagarna är fortfarande bra fresh prince-låtar jagar ja tv3 beklagar jag för kanal 5 tar verkligen hem dagarna och även om det saknas lite skönsång så njuter jag av fresh prince glans till lite sång och dans spin city är också bra även om charlie sheen är en kass ersättare till vår mean machine michael j fox även lugn i stormen vi får se bättre än allt på tv3 som köpt lite skit vid namn she spies en trist charlies angels-kopia brudar med namn sophia kanske snygga men inte coola men det gör ju ingenting nu är det sommar och man ska skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Jaha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 mer än ja gillar babewatchbrudarnas nakna balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Howdy friggin' harr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Hehe, LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 lr så skriver du det i the rap box... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lerkot Skrivet 5 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Eh, kommer inte ens ihåg att jag skrev det här :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Eh, kommer inte ens ihåg att jag skrev det här :/ 1. Du var full. 2. Du är senil. 3. Du är en meningslös n00b som inte kan skilja på Add Topic och Add Reply. Choose, young padawan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Eh, kommer inte ens ihåg att jag skrev det här :/ Jag tror du ska satsa lite mindre på biran..... :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts