pastor richard Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 hej. Vad händer när man har klarat 100%? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 man får 200 i liv och armor, sen så får man 3 st livvakter och du har klarat spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Du får en T-Shirt uppe på ditt kontor i Vercetti Estate samt så blir alla fordon för dig tåligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 hej. Vad händer när man har klarat 100%? det ska ju inte vara så svårt att få reda på att du måste sätta en post i detta forum... sök på google så får du reda på allt du behöver. Den gyllene regeln Om det inte fins på google så får du söka på gtasajten.coms forum, innan du sätter in en post... den gyllene regelns underordnade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Man får hur mycket med amution som möjligt (stavning? ) det vill säg du kan skjuta hur mycket som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 det ska ju inte vara så svårt att få reda på att du måste sätta en post i detta forum... sök på google så får du reda på allt du behöver. Den gyllene regeln Om det inte fins på google så får du söka på gtasajten.coms forum, innan du sätter in en post... den gyllene regelns underordnade. Din så kallade gyllende regel suger, tycker du verkligen det där själv? Mycket smidigare att bara fråga här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 men SNÄLLA! 100% är ingen konst att få reda på: varken vad som behövs eller vad man får för det! Om du inte hittar det söker du på fel sätt, och då kan jag tänka mig att det går dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoppie Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 men SNÄLLA! 100% är ingen konst att få reda på: varken vad som behövs eller vad man får för det! Om du inte hittar det söker du på fel sätt, och då kan jag tänka mig att det går dåligt. Konstigt alla säger olika saker... Jag säger... man "får" huntern. och massor med andra hemligheter. Du får huntern om du klarar storyline'n men också om du tar alla 100 hidden package's. så du behöver inte alls ha 100% för att få huntern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Det finns två Huntrar utplacerade på två ställen. En får du då du klarat storylinen och den andra efter 100 hidden package. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 (redigerad) Henkibojj: Äntligen en ny medlem med lite hjärna och som står på sig själv! Härligt!! Själv tycker jag att det är helt onödigt att starta nya topics hela tiden, och om ni inte kan använda google så är ni nog inte ens gamla nog att vara här...så ge er, googla istället, GAH!! Redigerad 9 juli, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 hihi, när jag joinade så såg jag hur många topics som det stod att man skulle "söka istället!! " och då märkte jag när jag bläddrade bakåt, att det var samma topics som dyker upp idag... så jag förstår hur ni gamla medlemmar måste ha det och sen är det ju så att 100%topicen dyker upp alltför ofta, likaså huntern. borde dessa inte pinnas? "VIKTIGT: 100% och huntern" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts