gta_adde Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Ja ska göra allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 jag ska hålla mig i form och leka gängboss. om man kan ha hur många liv vakter som möjligt så ska jag ta en hel buss med livisar och åka runt och ha lite roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_adde Skrivet 5 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 döda döda döda ska bara döda. döda smoke, döda ryder. döda alla och sen döda resten av spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jowi Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Glida runt och tricka med mcn. Köra skitfort genom städerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 döda döda döda ska bara döda. döda smoke, döda ryder. döda alla och sen döda resten av spelet Hmm, det låter inte särskilt sunt... ... och varför uploadar du en bild helt i onödan?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Hmm, det låter inte särskilt sunt... ... och varför uploadar du en bild helt i onödan?! han längtar nog för mycket efter spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_adde Skrivet 5 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Hmm, det låter inte särskilt sunt... ... och varför uploadar du en bild helt i onödan?! För han ska jag döda för att de va kul eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Så du ska ta livet av dig om o om o om o om o om o om o om o om o om o om o om o om igen?! Smidigt själv ska jag nog glida runt genom städerna (först klara det så allt är öppet). Sen ska jag träna träna träna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 allting Null Vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Vote: Glida runt bara! Ta en freeway och köra ut i landsbyggden och bara glida...det är livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 typ bara glida omkring i början som jag gör med alla nya spel sedan börja klara uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Vote:över träna slå skit hårt! jag ska också glida runder med Bmx,och ta över gatorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_adde Skrivet 5 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Vote: Glida runt bara! Ta en freeway och köra ut i landsbyggden och bara glida...det är livet. landbygden? kul o köra i öknen lixom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 För han ska jag döda för att de va kul eller? det ä carl du tänker döda ska du ta självmord på din gubbe, och en fråga, hur gammal är du? Vote: Jag ska glida runt och träna hårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_adde Skrivet 5 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 det ä carl du tänker döda ska du ta självmord på din gubbe, och en fråga, hur gammal är du? Vote: Jag ska glida runt och träna hårt Ja i slutet. Men det går ju inte att döda alla eftersom folket tar aldrig slut. Nya hela tiden. är 34 och 6 barn och tre fruar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 landbygden? kul o köra i öknen lixom Det kommer lixom inte bara öken...jag lästa på Gtasajten.com att det kommer vara skog,öken och vatten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Glida runt... och utforska.. och bara njuta utav det nya GTA spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Jag ska vara exakta motsatsen till mitt verkliga jag...det vill säga...jag ska byta frisyr hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Made_Man Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 bara glida nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Jag ska såklart göra allting klippa sig träna och äta är nog det som kan bli riktigt kul (även allt annat oxå förstås) ! Ska bli as fet måste pröva hur det känns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts