rlle Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 jag tror personligen att SA kommer att vara det bästa spelet rockstar gjort hittils.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Vote: bästa spelet hittils! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 e ja de fanns ju inget mellan gta vc och bästa spelet hittils?? Men jag votar väll på vc fast lita bättre skulle jag tro. inte bästa spelet blir de nog inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rlle Skrivet 5 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 e ja de fanns ju inget mellan gta vc och bästa spelet hittils?? Men jag votar väll på vc fast lita bättre skulle jag tro. inte bästa spelet blir de nog inte.. nej jag tror inte heller att det kommer att vara överdrivet bra men det bästa hittils blir det nog eftersom det verkar mer seriöst och verklighets troget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Väntar till spelets släpps votade jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Samma som ovan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Vote: väntar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Så länge det är lika kul som något av de äldre GTA-spelen kommer det va skit-kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 e ja de fanns ju inget mellan gta vc och bästa spelet hittils?? Men jag votar väll på vc fast lita bättre skulle jag tro. inte bästa spelet blir de nog inte.. Håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Vote: bästa spelet hittils Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 förmodligen bästa, eftersom de visste vad folk saknade i gta3, och la till det i vc. Nu vet de vad vi saknade i vc och har förmodligen lagt till det i sa. Exempel: gta3 hade inga helikoptrar (eller? :"> :"> ) och det la de till i vc. I vc kunde man inte simma, och det la de till i sa. I vc kunde man inte åka cykel, och det la de till i sa. I vc kunde man gå år ut o år in utan att varken sova eller äta, vilket vissa tyckte var dåligt, och därför la de till det i sa. Kommer man kunna sova i sa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 förmodligen bästa, eftersom de visste vad folk saknade i gta3, och la till det i vc. Nu vet de vad vi saknade i vc och har förmodligen lagt till det i sa. Exempel: gta3 hade inga helikoptrar (eller? :"> :"> ) och det la de till i vc. I vc kunde man inte simma, och det la de till i sa. I vc kunde man inte åka cykel, och det la de till i sa. I vc kunde man gå år ut o år in utan att varken sova eller äta, vilket vissa tyckte var dåligt, och därför la de till det i sa. Kommer man kunna sova i sa? tror inte man kan sova. kul om man är jagad av snuten sen säger gubben "i am too tired to run" sen somnar han på gatan och snuten klampar fram och bustar en i sömnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 BÄSTA SPELET HITTILS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 förmodligen bästa, eftersom de visste vad folk saknade i gta3, och la till det i vc. Nu vet de vad vi saknade i vc och har förmodligen lagt till det i sa. Exempel: gta3 hade inga helikoptrar (eller? :"> :"> ) och det la de till i vc. I vc kunde man inte simma, och det la de till i sa. I vc kunde man inte åka cykel, och det la de till i sa. I vc kunde man gå år ut o år in utan att varken sova eller äta, vilket vissa tyckte var dåligt, och därför la de till det i sa. Kommer man kunna sova i sa? Man sover när man sparar om du sparar vid 12.00 tiden så vaknar du vid 18.00 om du har tänkt på det att det har gått 6 timmar sen du sparade för din gubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 (redigerad) så klart ! GTA III var bättre en 1an 2an och london GTA vice city var bättre en GTA III alltså blir GTA San andreas bästa spelet hiitils ! Redigerad 5 juli, 2004 av mankan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 rlle menade du hur kul sa kommer vara asså i gta serien bara? lr räknar man med alla andra spel? Om de bara e i gtserien så tror ja de komme rvara bäst hitils kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Man sover när man sparar om du sparar vid 12.00 tiden så vaknar du vid 18.00 om du har tänkt på det att det har gått 6 timmar sen du sparade för din gubbe. jo, det har jag märkt. Men man kan ändå köra i 90 dagar utan att spara, och sen sover han 6 små timmar och då är han utvilad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Varför är folk som besatta i att skapa omröstningar? Vote: Väntar och ser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Varför är folk som besatta i att skapa omröstningar? Vote: Väntar och ser. vet ej. men det börjar bli lite störigt nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Bästa Hittils Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts