Henrik Skrivet 16 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2002 Finns det någon som har kommit till Shoreside Vale? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2002 Det är väll klart!!!!!! :ongue: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 16 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2002 Hahahaha!!! Är du dum eller?Det är klart man kommit dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pampers Skrivet 17 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2002 pffh man har väl klarat hela spelet, eller? Inte ett enda uppdrag var ju riktigt svårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 17 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2002 Jag klarade precis spelet, men jag missade några uppdrag i Portland i början (råkade ta Salvatores först) så jag får nog börja om från början... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA MASTER Skrivet 22 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2002 Jag har klarat spelet och alla uppdrag!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts