Kalan Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Är det någon som har spelat Little Fighter 2? kolla http://lf2.net för mer info... om det finns nån som har det här, så kan väll den personen vara vänlig och skicka bildfilen qi2.bmp, som ligger i LittleFighter2\bg\sys\qi.. jag har slarvet bort den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 (redigerad) jepp det är skoj som fan.....finns fusk så man får alla gubbar...när du väljer gubbe så skriver du in lf2.net testa spela med knight då han äger...!!! Jag addar dig och skickar filerna..... Redigerad 5 juli, 2004 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 jepp det är skoj som fan.....finns fusk så man får alla gubbar...när du väljer gubbe så skriver du in lf2.net testa spela med knight då han äger...!!! Jag addar dig och skickar filerna..... haha, det visste jag inte, men jag har redan haft alla gubbarna... jag öppnade bara filen data.txt i mappen data... där bytte jag bara ut de sämsta gubbarna mot de bästa (tex knight å firzen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 entligen nån som kör lf2 vill nån köra online med mig?? rudolf rockar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 entligen nån som kör lf2 vill nån köra online med mig?? rudolf rockar gillar Firen & Freeze... men Firzen är lätt den bästa snubben på hela spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 men han med pilbågen rockar ju jag har tagit bort alla hans bilder och ersätt(stavning?) dom med en gubbe som ska vara jag som skjuter laser isället för pilar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 men han med pilbågen rockar ju jag har tagit bort alla hans bilder och ersätt(stavning?) dom med en gubbe som ska vara jag som skjuter laser isället för pilar! Coolt, vart har du fått den ifrån? eller har du gjort den själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 verkar vara tråkigt. är det det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 verkar vara tråkigt. är det det eller? näe, rätt skoj... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 näe, rätt skoj... he he he. spelade lite nu. såg att man kunde göra egna gubbar också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 he he he. spelade lite nu. såg att man kunde göra egna gubbar också japp började lägga in Freddy Krueger men det orkade jag inte göra färdigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Vad är little fighter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Aldrig spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Vad är little fighter??? ett spel där man springer runt med en eller flera "gubbar" och ska ha ihjäl varandra... man kan använda specialattacker med mera på olika banor (bla. på den kinesiska muren) man kan välja om man vill ha medhjälpare eller inte, köra mot datorn eller mot polare över internet eller på samma dator (upp till fyra spelare på samma dator)... Man kan spela som bla. ninjan Rudolf, som kan kasta kaststjärnor och slåss med sitt svärd med mera. Det finns ca 24 gubbar att spela som. Man kan köra turneringar mot datorn eller polare med mera... Man kan även plocka upp basebollträn, flaskor, stora stenar, liar och basebollar med mera, som man givetvis kan slåss med... kolla http://lf2.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts