oscarw_89 Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Så man köper Vice Citys soundtrack om man köper spelet? Dumma jävlar som köper souindtracket också i så fall Jag vet inte men i gta 3 så var radio filerna förvrängda så de spelades i slowmotion när man öppnade utanför gta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Jag vet inte men i gta 3 så var radio filerna förvrängda så de spelades i slowmotion när man öppnade utanför gta. Inte för mig.. gick alldeles utmärkt att spela upp dom i WMP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Inte för mig.. gick alldeles utmärkt att spela upp dom i WMP. OK! det va la nått konstigt me mitt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts