Cortez Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 (redigerad) Ni vet, när eftertexterna rullar efter man klarat spelet, så rullar det en låt, går som: "Where do gangsters go when they die? They dont go to heaven.." Eller nåt sånt . Iaf, så gillade jag den, så nån som vet namnet på låten? Btw, nån som vet nåt om Mafia2, och om det har sagt's nåt releasedatum? Redigerad 5 juli, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Lordz of Brooklyn - Lake of fire Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Lordz of Brooklyn - Lake of fire annars så finns det en *host* converterare*host* som kan *host* convertera*host* den låten till MP3 från ogg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Host? Det är inte olagligt att konvertera en fil från ett spel om man har köpt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Host? Det är inte olagligt att konvertera en fil från ett spel om man har köpt det. vadfan det var nån jävel som ljög för mig då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FeNg_ Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 haha *asg* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Så man köper Vice Citys soundtrack om man köper spelet? Dumma jävlar som köper souindtracket också i så fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Så man köper Vice Citys soundtrack om man köper spelet? Dumma jävlar som köper souindtracket också i så fall då får man ju låtarna "spearat". om du converterar dem får du ju med när dom pratar och håller på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Man kan ju använda Mafia Dataextractor, och på så sätt ta ut all musik i spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 27 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2004 Ni vet, när eftertexterna rullar efter man klarat spelet, så rullar det en låt, går som: "Where do gangsters go when they die? They dont go to heaven.." Eller nåt sånt . Iaf, så gillade jag den, så nån som vet namnet på låten? Btw, nån som vet nåt om Mafia2, och om det har sagt's nåt releasedatum? Det känns på något sätt att vi har pratat om det här innan i någon topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 Det är faktisk Meat Puppets - Lake Of Fire Where do bad folks go when they die? They don't go to heaven where the angels fly They go to a lake of fire and fry see 'em again till the Fourth of July Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 (redigerad) Det är faktisk Meat Puppets - Lake Of Fire Where do bad folks go when they die? They don't go to heaven where the angels fly They go to a lake of fire and fry see 'em again till the Fourth of July kan inte va den? jag ladda ner den och lyssnade...men det verkade inte va den, iochförsig så vad det länge sen ja spelade mafia, men ja vet att slutlåten va bra, och den du skrev ner va inte alls så bra så är du säker p åatt de va den? EDIT* Jo var visst den, sorry... Redigerad 4 augusti, 2004 av CrAcKmAn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Det är den, den enda misstanke jag finner är att "don't" är "ain't" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 EDIT* Jo var visst den, sorry... Nej, det är INTE den Lordz of Brooklyn är det, som någon sa tidigare... De sjunger inte så heller... "Where do gangster go when they die? They don't go to heaven where the angels fly" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 aa så var den! skit samma spelar roll jag har iaf *host*konverterat*host* låtarna så ja har den rätta nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 aa så var den! skit samma spelar roll jag har iaf *host*konverterat*host* låtarna så ja har den rätta nu! Det är väll inte något att hosta om? Antar att det inte är olagligt att extrahera .dta-filerna... eller? ogg-filerna kan man ju sedan spela upp i winamp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Det är väll inte något att hosta om? Antar att det inte är olagligt att extrahera .dta-filerna... eller? ogg-filerna kan man ju sedan spela upp i winamp... ok, ok, måste juh vara på den säkra sidan? Jag gör så mycket på internet o datorn så jag vet knappt längre vad som e lagligt och inte lagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 ok, ok, måste juh vara på den säkra sidan? Jag gör så mycket på internet o datorn så jag vet knappt längre vad som e lagligt och inte lagligt Och.. du har ju ett fint namn också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 mhm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Hehe jag tänke nys starta en topic om denna låt. Kan nån länka den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts