Jump to content

4th july


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

LOL...Kriget var ju för h*lvete en slöja för att Bush skulle kunna få bygga sin j*vla pipeline till kaspiska havet(Eller vart f*n det var). "Terrorattentatet" mot WTC visste ju för h*lvete myndigheterna om långt i förväg men dom lyfte inte ett finger...

Så jo Bush är rakt igenom ond och han tänker inte på människor, han är bara intresserad av hur mycket pengar han kan tjäna.

Nope, hur skulle det kunna göra det? Det är ju lögn.

Bush är en fullständig idiot som bara tänker på pengar och han skiter i hur mycket folk lider. Han tar pengar från skolorna och ger dom till försvaret.

ermm Funny funny funny... get your facts right, du verkar vara en michael moor fan som stenhårt tror allt han säger utan att tänka det minsta kritiskt.

Om Bush bara bille tjäna pengar själv är nog president posten den sista platsen för en person som bush att ta över. att han är en krigsgalen och sjuk i huvet när det gäller militärbudgeten är jag med på. men snälla... lägg ner ditt jävla fjortis USA hat.

Påstå du gärna att det är lögn om Bush och den ökade u-land hjälpen om du vill men låt faktan stå för sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Fjortis"? En fjortis vet inte mer än att Bush är nån som brukar vara på tv.

Jag har bestämt för mig att när USA hjälper aidsdrabbade länder har dom som regel att länderna dom hjälper inte får uppmundra till preventinmedel eftersom det striden mot kyrkan och Bush kommer inte få sälja sina aidsmedeciner..

Vi kan fortsätta snacka här annars.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...