Hultenius Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Jag känner bara att jag måste skriva detta för det var så himla kul Jag gjorde ett uppdrag på "Ocean Beach" där jag fick wanted level 4. Jag hade dock planerat min flyktväg noga och parkerat en helikopter på ett närliggande tak med dörren öppen så jag snabbt kunde hoppa in. När jag kom in i helikoptern och starta motorn så kom det dock en polishelikopter ovanför mig men som ni vet så måste rotorn varvas upp i några sekunder innan man kan lyfta och åka iväg. Helt plötsligt såg jag några rep komma ner från polishelikoptern och straxt efter kom några poliser, men vart landade de? MITT I MIN ROTOR! Vilket blodbad det blev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 ahahahahahahhahaha a ja körde på nåra människor me den radiostyrda.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 AHAHAHAHAHHAHA klantiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Jag känner bara att jag måste skriva detta för det var så himla kul Jag gjorde ett uppdrag på "Ocean Beach" där jag fick wanted level 4. Jag hade dock planerat min flyktväg noga och parkerat en helikopter på ett närliggande tak med dörren öppen så jag snabbt kunde hoppa in. När jag kom in i helikoptern och starta motorn så kom det dock en polishelikopter ovanför mig men som ni vet så måste rotorn varvas upp i några sekunder innan man kan lyfta och åka iväg. Helt plötsligt såg jag några rep komma ner från polishelikoptern och straxt efter kom några poliser, men vart landade de? MITT I MIN ROTOR! Vilket blodbad det blev Faaaaaaaaaaaaaaaaaaakkin SWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETT!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Hehe.....Lustigt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
007 Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 ´Vart kan man hitta den radiostyrda helikoptern?!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Jag känner bara att jag måste skriva detta för det var så himla kul Jag gjorde ett uppdrag på "Ocean Beach" där jag fick wanted level 4. Jag hade dock planerat min flyktväg noga och parkerat en helikopter på ett närliggande tak med dörren öppen så jag snabbt kunde hoppa in. När jag kom in i helikoptern och starta motorn så kom det dock en polishelikopter ovanför mig men som ni vet så måste rotorn varvas upp i några sekunder innan man kan lyfta och åka iväg. Helt plötsligt såg jag några rep komma ner från polishelikoptern och straxt efter kom några poliser, men vart landade de? MITT I MIN ROTOR! Vilket blodbad det blev hahaha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 ´Vart kan man hitta den radiostyrda helikoptern?!!! på ett uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Ehh bara 4 månader och 11 dagar för sent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Ehh bara 4 månader och 11 dagar för sent. Bättre sent än aldrig. Fast du har rätt, det var onödigt. 007 har nog listat ut det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zebmakahan Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 ´Vart kan man hitta den radiostyrda helikoptern?!!! du kamn hitta den på taket i bilhuset vid köpcentret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 du kamn hitta den på taket i bilhuset vid köpcentret Det är väl ändå flygplan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Ehh bara 4 månader och 11 dagar för sent. Det finns en radiostyrd helikopter på flygplatsen... om du tar "Top fun" vanen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Det finns en radiostyrd helikopter på flygplatsen... om du tar "Top fun" vanen! Varför QUOTE:ade du min post? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 Varför QUOTE:ade du min post? ingen aning... jag tog fel post.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts