swat Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 www.nightmarearmor.com den perfekta dräkten till hallowen kanske?? halo dräkt blå vapnet ingår ej i grönt också green har ni alltid önskat att alla titar på er coola nya dräkt inför hallowen här e den man kan köpa den i grönt och blått eller omålad. men iof så kostar hela kalaset cirka tre tusen kronor men då ingår också coola blåa lampår i hjälmen. ska fett köpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 "Cool"? Tycker det verkar något mobbat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 okej, den första bilden så nog häftigare ut, den asndra så klumpig ut men Kom ihåg när man gick ut och tiggde godis och hade en scream mask på sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 4 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 (redigerad) alla har sin egen smak du har ju en elvis avatar själv tycker jag att elvis bara blev så ultra populär för att han blev populär just när televisionen kom du kanske inte gillar den här men skriv inte i denna topic!!! till kariya aa det minna jag typ alla hadde 57 kronors maskar från br! hahahha vilka minnen Redigerad 4 juli, 2004 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 (redigerad) alla har sin egen smak du har ju en elvis avatar själv tycker jag att elvis bara blev så ultra populär för att han blev populär just när televisionen kom du kanske inte gillar den här men skriv inte i denna topic!!! Bara för att han inte gillade den där dräkten så tar du ut din ilska på Elvis, bara så att du vet så är bilden inte ens på Elvis, det där är Topp3. Redigerad 4 juli, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Snygga sån skulle man ha som fågelskrämmare!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 alla har sin egen smak du har ju en elvis avatar själv tycker jag att elvis bara blev så ultra populär för att han blev populär just när televisionen kom du kanske inte gillar den här men skriv inte i denna topic!!! Det är inte Elvis. Men jag är smickrad av att du tycker jag liknar honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 alla har sin egen smak du har ju en elvis avatar själv tycker jag att elvis bara blev så ultra populär för att han blev populär just när televisionen kom du kanske inte gillar den här men skriv inte i denna topic!!! till kariya aa det minna jag typ alla hadde 57 kronors maskar från br! hahahha vilka minnen Ett forum bygger ju på att man utbyter åsikter i diverse ämnen, så det är klart man skriver sin åsikt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Ett forum bygger ju på att man utbyter åsikter i diverse ämnen, så det är klart man skriver sin åsikt.... Ja g kolade på euro sport på tv shopen vid 3 tiden i morse då kunde man beställa 4 elvis skivor för 395 kr+ att man fick en till på köpet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Ja g kolade på euro sport på tv shopen vid 3 tiden i morse då kunde man beställa 4 elvis skivor för 395 kr+ att man fick en till på köpet. lol? ja det hör ju verkligen till ämnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Ja g kolade på euro sport på tv shopen vid 3 tiden i morse då kunde man beställa 4 elvis skivor för 395 kr+ att man fick en till på köpet. HAHAHA!! hoppas du skojjar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Ni kanske kan gissa vad en sådan dräkt kostar... Jag tror den låg nån stans mellan 5000-1500 eller nåt sånt där...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 (redigerad) Ni kanske kan gissa vad en sådan dräkt kostar... Jag tror den låg nån stans mellan 5000-1500 eller nåt sånt där...! har ni alltid önskat att alla titar på er coola nya dräkt inför hallowen här e den man kan köpa den i grönt och blått eller omålad. men iof så kostar hela kalaset cirka tre tusen kronor men då ingår också coola blåa lampår i hjälmen. Redigerad 4 juli, 2004 av bobb0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 www.nightmarearmor.com den perfekta dräkten till hallowen kanske?? halo dräkt blå vapnet ingår ej i grönt också green har ni alltid önskat att alla titar på er coola nya dräkt inför hallowen här e den man kan köpa den i grönt och blått eller omålad. men iof så kostar hela kalaset cirka tre tusen kronor men då ingår också coola blåa lampår i hjälmen. ska fett köpa! hmm, kanske inget för halloween, men snygga var dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Ooops såg inte det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts