nickee Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Hejsan! jag vore tacksam om någon kunde hjälpa mig. Det är så här att när jag kör ner i vattnet på GTA VC eller kör på en vattenpost så börjar bakgrunden att flimmra och de rosa sakerna på kartan (som visar vart jag skall och så) försvinner bara så att jag kan inte göra någit uppdrag för att jag vet inte vart jag ska. Jag har laddad ned patchen som finnns på GTA-sajten, men det funkar inte ändå och jag har uppdaterat mitt Direct X. Kan någon lista ut vaad det är för fel. Jag har en 1800 processor och Window WP. Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Byt till 32 bitars upplösning i options. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nickee Skrivet 4 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Tack, är det option i VC? och iså fall hur kommer man dit jag hittar inte att man kan ändra färgerna. Jag går in på option och dispaly men där kan jag inte hitta färginställningarna bara display. jag har 32-bitar färg i Windows. Tack, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Välj en upplösning som har 32 i slutet, t.e.x 800x600x32 så får du 32 bitars färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nickee Skrivet 4 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Hej! Arvid jag gjorde det som du sa mem det fungerar ändå inte. Finns det en annan lösning ? Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Det där med hur många bitars färger man har, drar det mycket kraft från datorn och man ställer det på högsta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts