Arman Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 (redigerad) Har gjort en inofficiell hemsida för en OOT-film... Fungerar trailern fint för er? Länk! Redigerad 4 juli, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 (redigerad) Sidan funkar inte. EDIT Jo fan, tröga dator. EDIT UGÄJN Ang. trailern... öhm.. lite tråkig? Men den funkar, joda. Redigerad 4 juli, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Sidan funkar inte. EDIT Jo fan, tröga dator. EDIT UGÄJN Ang. trailern... öhm.. lite tråkig? Men den funkar, joda. Funkar den? Det laggar inte eller? Då måste det vara fel på min Windows Media Player... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 (redigerad) Funkar den? Det laggar inte eller? Då måste det vara fel på min Windows Media Player... Funkade finfint, laddades upp på en gång och inget lag eller något. EDIT Inte för att jag tror det spelar någon roll, men för mig spelades den upp i Quicktime. Redigerad 4 juli, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 (redigerad) Är det någon som får upp porrbilder när man klickar på någon sida...? Om det kommer så vill jag bara säga att det är dem på Frip.dk som "leker"... EDIT: Och vad är det för teckensnitt på länkarna? Är det Ringbearer (Sagan om Ringen) eller vanlig Windows stil? Redigerad 4 juli, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 ringbear tror jag. inget lagg men ganska kort film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Ursäkta om det kommer ut fel men det är ingen kritik (egentligen) men trailern var skit kass med tanke på attt det bara var ett kort film klipp när "Link" (Orlando Bloom) vänder sej om... Och det syns att bilden är från Sagan om ringen... Men det kanske är ganska uppenbart...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Ursäkta om det kommer ut fel men det är ingen kritik (egentligen) men trailern var skit kass med tanke på attt det bara var ett kort film klipp när "Link" (Orlando Bloom) vänder sej om... Och det syns att bilden är från Sagan om ringen... Men det kanske är ganska uppenbart...? w0rd, menar inget illa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Alltså han ska inte ta så illa upp jag säjer bara att trailern var skit kass allt annat var bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Alltså han ska inte ta så illa upp jag säjer bara att trailern var skit kass allt annat var bra... Jag menade att jag håller med, men jag menade inget illa , skitsamma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Jaja, vad ska jag göra? Ska jag trolla fram en ny Link eller? Men vad tycker ni om "casten"... har ni några tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Jaja, vad ska jag göra? Ska jag trolla fram en ny Link eller? Men vad tycker ni om "casten"... har ni några tips? Klä ut dig till Link och filma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Klä ut dig till Link och filma. lol... haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 lol... haha! Heh, fattade att du inte skulle göra det (helvete, du skulle ju se ursöt ut med såna där öron. )... Annars finns det väl filmer/bilder på nätet med folk utklädda till Link. Google is yer' friend, padawan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts