Griimn Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 jag fattar hur man sätter texturer på bilarna, men sen i spelet när jag lagt in bilen... är dom texturerna akutuella ännu då? eller måste jag ha nåt annat prog, svara snabbt plz och hur gör man om man bara vill att bilen ska blänka och inte ha custom texturer? tacksam om ni inte pratar om annat och om ni svarar seriöst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 4 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 undrar också hur man gör så att vissa delar är dörrar!!!! ska man bara döpa dem till dörrar precis som bodyn heter body_h eller nåt?? berätta utförligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Ang. texturer så måste du skapa en ny TXD fil eller lägga in de ny texturerna in den nuvarande TXD´n. Formatet på bilderna ska vara 32bit´s eller 24bit´s (lite olika ibland på programmen) och storleken ska vara: 16x16, 32x32, 64x64, 128x128, 256x256, 512x512, 1024x1024.....ect -Det kan vara lite trixigtl, för att du måste ibland rotera och göra texturen spegelvänd, jag "tror" att det gäller 32bit´s texturer, vet ej om det är samma ska med 24bit´s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 4 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 ska ja lägga in de texturer ja har satt på modellen i zm i en txd och kan man göra detta me txd workshop o vicetxd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts