Ghostridah Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Jag har suttit i ca 5 timmar och försökt kommit på var "Print Works" finns. Kan inte nån säga, för jag vill gärna mörda förrädarna Lance och Sonny..Med Helli, Bil, Båt hur kommer man dit och var ligger det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Gå in här och klicka på "for sale" så ser du var det ligger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghostridah Skrivet 4 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Gå in här och klicka på "for sale" så ser du var det ligger. Tack fan va schysst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghostridah Skrivet 4 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Jag har klarat nu "Print Worker" uppdragen. Jag förväntade mig att jag skulle få ha ett mission där jag skulle döda Lance och Sonny. Men hur får jag det?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 (redigerad) köp alla fastigheter klara alla uppdrag så ringer printworkskillen dig... edit: stavfel... Redigerad 4 juli, 2004 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts