ERROLS TRUMMA Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Skriv dom reklamer som ni hatarmest jag hatar den där jävla skit reklemen om felix tomat ketchup och den där frukost reklamen om nån jävla smörja som bres ut på mackan,åhh alla barn älskar detta slibiga fan!! det är jätte gott på mackan sen suddar dom gott till mums på Fläsket!!! Reklamen var bettre för eller vad säjer ni?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Ja, dem var bättre för...! Men jag gillar Microsoft och IBM's högkapitalistiska reklamer... (Jag är ingen kapitalist så missförstå mig inte)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Ogillar den där Åhusreklamen på NRJ!!! Det där med den stackars satmaran som käbblar på om att dela med sig!!! Kapitalism??? Innebär inte det att den som utbildar sig och jobbar får pengar o blir kanske rik, medan dom som inte vill jobba blir fattiga??? DET ÄR INGET FEL PÅ KAPITALISM!!! JAG O EN POLARE KLADDADE DIT EN HAMMARE OCH EN LIE PÅ EN VÄNSTERPARTIETPLAKAT!!! OGILLAR KOMMUNISTER!!! Ursäkta för mitt utbrott, kunde inte värja mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 DET ÄR INGET FEL PÅ KAPITALISM!!! Jasså...vad är det då som har förstört USA? Rekommenderad läsning: "Korkade vita män" av Michael Moore! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Jasså...vad är det då som har förstört USA? Rekommenderad läsning: "Korkade vita män" av Michael Moore! Håller med om att det förstört USA. Men om man är kapitalist så tror jag inte man tycker att USA är förstört =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Ogillar den där Åhusreklamen på NRJ!!! Det där med den stackars satmaran som käbblar på om att dela med sig!!! Kapitalism??? Innebär inte det att den som utbildar sig och jobbar får pengar o blir kanske rik, medan dom som inte vill jobba blir fattiga??? DET ÄR INGET FEL PÅ KAPITALISM!!! JAG O EN POLARE KLADDADE DIT EN HAMMARE OCH EN LIE PÅ EN VÄNSTERPARTIETPLAKAT!!! OGILLAR KOMMUNISTER!!! Ursäkta för mitt utbrott, kunde inte värja mig!!! Vänsterpartiet var en gång kommunister, men jag skulle inte påstå att de är det längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Wasa reklamen jag får damp om jag ser den en gång till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 JAG O EN POLARE KLADDADE DIT EN HAMMARE OCH EN LIE PÅ EN VÄNSTERPARTIETPLAKAT!!! Får jag fråga varför ni ritade dit Stalins symbol? vad ska det betyda? att ni är Deep under cover agenter för Sovjet Unionen som inte ens existerar längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Jasså...vad är det då som har förstört USA? Rekommenderad läsning: "Korkade vita män" av Michael Moore! W0RD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Reklamen var bettre för eller vad säjer ni?? hur långe sen menar du jag har 2 reklam filmer på datorn om chevrolet från 50-60 talet och dom är rätt jobbiga specielt den som är från 60-talet men det är fina orginalere med i dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Alla Jamba.se reklamer som visas minst 3 gånger (har man tur är det olika) varje reklampaus på MTV. Står "Bara 6 kr", med x3m finstil står det "Hämta dig ett Jamba månadspaket, 5 signaler per månad för endast 30 kr!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Alla Jamba.se reklamer som visas minst 3 gånger (har man tur är det olika) varje reklampaus på MTV. Står "Bara 6 kr", med x3m finstil står det "Hämta dig ett Jamba månadspaket, 5 signaler per månad för endast 30 kr!" Ja, det är helt otroligt hur de kan visa så gott som samma reklam 3-5 gånger per paus, man blir ju galen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Har ni sett den där FÖRJÄVLIGA Haribo-reklamen? Jag får spasmerdamp anfall av den där skadade ungen!!!:HAHAHHAHa!!1111 KÖp 3 PåZaER HariBBo Så FÅr Du EN bAdBoLL På KÖpeT!111 hahahah!!! " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 4 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 hur långe sen menar du jag har 2 reklam filmer på datorn om chevrolet från 50-60 talet och dom är rätt jobbiga specielt den som är från 60-talet men det är fina orginalere med i dom Före ca 95 för nu är det typ som om dom skulle tvinga i sej det reklamen handlar om som den där me wasa som nån tog upp "Ät vårt goda knäkebröd" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Har ni sett den där FÖRJÄVLIGA Haribo-reklamen? Jag får spasmerdamp anfall av den där skadade ungen!!!:HAHAHHAHa!!1111 KÖp 3 PåZaER HariBBo Så FÅr Du EN bAdBoLL På KÖpeT!111 hahahah!!! " Ja, den suger stenhårt, hatar den där rösten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 4 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Eller den där reklamen som det är några barn som e hungriga sen så hör föreldrarna nåt tugande i baksätet så sitter ungarna och trycher i sej baksätet så kommer nån jävel och säger"ni skulle ha stannat hos oss" just nu har vi korv eller vad fan det är för BARA 29 kr eller den där med en frys för bara 1300 kr vafan det får man en fin moppe för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Ogillar den där Åhusreklamen på NRJ!!! Det där med den stackars satmaran som käbblar på om att dela med sig!!! Kapitalism??? Innebär inte det att den som utbildar sig och jobbar får pengar o blir kanske rik, medan dom som inte vill jobba blir fattiga??? DET ÄR INGET FEL PÅ KAPITALISM!!! JAG O EN POLARE KLADDADE DIT EN HAMMARE OCH EN LIE PÅ EN VÄNSTERPARTIETPLAKAT!!! OGILLAR KOMMUNISTER!!! Ursäkta för mitt utbrott, kunde inte värja mig!!! snacka inte skit om min bys reklam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Bor du i Åhus? finns det mycket glass där? Jag tittar inte på reklam så jag har lite svårt att välja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Bor du i Åhus? finns det mycket glass där? Jag tittar inte på reklam så jag har lite svårt att välja. jupp mycket glass och goda glassar. Vi har sveriges största glass också som man kan köpa för 80 spänn om man är sugen. Det är en del kulor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Har ni sett den där FÖRJÄVLIGA Haribo-reklamen? Jag får spasmerdamp anfall av den där skadade ungen!!!:HAHAHHAHa!!1111 KÖp 3 PåZaER HariBBo Så FÅr Du EN bAdBoLL På KÖpeT!111 hahahah!!! " Det är ju ingen unge som snackar han skrattar som en unge och har J*VLIGT ljus röst ! Hatar den rösten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts