Xemtoth Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Haha, hittade bilder på karaktärernas-röster på gtavice.com (många har säkert sätt men dem som inte gjort det kan titta här) man kan inte fatta att det är dem typ: Tommy Vercetti Phil http://www.gtavice.com/images/content/garybusey.gif Ricardo Diaz BJ Smith Ken Rosenberg (haha) Umberto Robina (Grym!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 haha vad coolt! Alla datakaraktärerna (utom Tommy) verkar ju vara baserade på de riktiga snubbarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 den sista är från spy kids Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 den sista är från spy kids jupp...Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Han som gör Diaz röst ser yngre ut än vad jag förväntade mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Men han som gör Phils röst är väl Gary han som var med på High Chaparall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Men han som gör Phils röst är väl Gary han som var med på High Chaparall! jajemen, och han är den skönaste snubben på denna jord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 (redigerad) Du glömde Lance Vance (Dance) Philip Micheal Thomas (stavning) Redigerad 4 juli, 2004 av Skapar1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Du glömde Lance Vance (Dance) Philip Micheal Thomas (stavning) Han glömde många Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 diaz var ju ganska lik den man förväntade sej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Du glömde Lance Vance (Dance) Philip Micheal Thomas (stavning) jag tog dem jag hittade bild på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Och jag nämnde en jag vet har röst i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Jenna Jameson gör Candy Suxx röst i spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Jag tycker alla var lika karaktärerna i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Jag tycker alla var lika karaktärerna i spelet tycker jag med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Och jag med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wyatt_Earp Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 titta vad jag hitta hehe Leyna Weber A.k.A Amy Sheckenhousen wow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 (redigerad) titta vad jag hitta hehe Leyna Weber A.k.A Amy Sheckenhousen wow Nice Här ska kollas på bilder *EDIT* Skönaste DJ;en i VC hittas här Snyggaste säkert också.. Jenna Jameson som spelar candy suxx, är mest porrbrud. (IRL) Redigerad 8 juli, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Är du seg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 (redigerad) det där visste jag för länge sen lol hade dock inte sett umbertos ja.. whatever.. Redigerad 8 juli, 2004 av grand theft auto 1,2,3,vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts