Xemtoth Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Vet nån varför spelet låser sig när jag åkt en bit i Lance's Lamborghini under detdär uppdraget som man dödar Leo och tar telefonen...kan et bero på att jag installerat en ny Lamborghini..? spelet låser sig INTE under vanlig speltid,men endast på uppdraget vet nån varför? vet nån hur man fixar det? se bild på Lamborghini nedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 ser ingen bild. NÄR låser det sig under uppdraget??? Kanske det är ett resurskrävande uppdrag, en väldetaljerad bil och så kan ju du ha en sopig dator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 ser ingen bild. NÄR låser det sig under uppdraget??? Kanske det är ett resurskrävande uppdrag, en väldetaljerad bil och så kan ju du ha en sopig dator!!! våga inte säga "sopig dator" ... jag slet arslet av mig för den... bilen tar mindre plats än orginal infernus i gta3.img...ska testa att installera en ny lambo.. bild: http://gta3.gamigo.de/downloads/download/lambojh.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 (redigerad) Man ser ju ingen bild? EDIT Nu funkade dem Redigerad 4 juli, 2004 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
archan Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 (redigerad) Bara att acceptera, den funkar inte. Jag måste sitta vid din dator om jag ska hjälpa dig. kan ej fixa saker genom att berätta, hade ig i svenska Näe skojar bara har mvg i svenska men nån annan kanske kan hjälpa dig Redigerad 4 juli, 2004 av archan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 IG i svenska??? Skolkade du proven, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
archan Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 (redigerad) läs edit Redigerad 4 juli, 2004 av archan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 (redigerad) Vet nån varför spelet låser sig när jag åkt en bit i Lance's Lamborghini under detdär uppdraget som man dödar Leo och tar telefonen...kan et bero på att jag installerat en ny Lamborghini..? spelet låser sig INTE under vanlig speltid,men endast på uppdraget vet nån varför? vet nån hur man fixar det? se bild på Lamborghini nedan Det är ingen lamborghini det är en ferrari. oj sorry såg inte bilden från början p.g.a datorns tröghet!! :"> Redigerad 4 juli, 2004 av ERROLS TRUMMA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 våga inte säga "sopig dator" ... jag slet arslet av mig för den... bilen tar mindre plats än orginal infernus i gta3.img...ska testa att installera en ny lambo.. bild: http://gta3.gamigo.de/downloads/download/lambojh.jpg Ja den där lambon tar 433 kb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 de brukar bli så pga dålig programmering i nånting ofast i main.scm om du inte bytt ut denna så är det väl fel på originalet eller bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts