cennys Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Kan itne nån göra som bilen på bilden eller nån ny bil eller typ en vw golf med FETA!!!!!!! avgas rör? det eju så jävla snyggt hade vart sjysst nån kan juh oxå om nån vill ta en redan klar å bara lägga dit feta avgasrör.. elelr jätte långa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Vet du var den där bilen finns att ladda ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cennys Skrivet 4 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 alla skin sidor nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 (redigerad) Namn på modden? Redigerad 4 juli, 2004 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 (redigerad) Det blir feta avgas rör på min sabre när det blir klar Edit: BigBear bilen finns på GTAgaming.com Redigerad 4 juli, 2004 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cennys Skrivet 4 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Lunch preview screen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 (redigerad) Finns i en tråd längre ner i Modding, Sabre nånting heter den och den är skapad av Lunch EDIT: En massa stavfel Redigerad 4 juli, 2004 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 här hittar du topicen som LunCh har gjort...själv diggar jag Sabre-bilderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cennys Skrivet 4 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Den va najs mkt tid kvar på den??... går det att göra tjocka avgasrör typ 10"tum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Det blir feta avgas rör på min sabre när det blir klar Edit: BigBear bilen finns på GTAgaming.com BIG BEAR? LOL, så stog det på en cykel jag hade innan (Innan den rostade sönder, det vill säga) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Den va najs mkt tid kvar på den??... går det att göra tjocka avgasrör typ 10"tum Vet inte har fått göra om ganska mycket, men den ska nog bli klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts