epix Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Sånna där är assmysiga att sitta i när någon kör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 hehe Det där e ju Metanolics 760 limo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 (redigerad) Ingen slår min favoritbil http://www.distantfire.ca/cgv/FavCar-ZondaC12s.jpg Pagani Zonda C-12 S Redigerad 13 juli, 2004 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 SNYGGASTE NÅNSIN!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 (redigerad) den snyggaste bilen måste nog vara denna lite photoshoppad dock.. och det är min bil om någon undrar.. förresten går det inte att svara på vilken bilmodell som är snyggast.. hade varit lättare att svara på en fråga som lyder typ; vilken bil var snyggast 1971? osv.. går inte att jämföra äpplen och päron.. edit: va i helvete! så hade bobb0 redan smäckt upp en bild på min bil.. jaja, då vet ni hur bilden såg ut innan photoshop iaf.. måste tillägga att det är en extremt gammal bild om ni undrar varför det sitter en ful vinge på den och varför fjädringen är så hög.. och det är ingen 760! Redigerad 14 juli, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Detta är den absolut snyggaste bilen som någonsin rullat ut ur en fabrik... Den som påstår något annat har fel... Finns mååånga snygga bilar men ingen är snyggare än en Porsche 911 (930) Turbo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 (redigerad) Denna är mycket snyggare. Gissa vilket märke det är Redigerad 14 juli, 2004 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Hmm, låt mig gissa... aha! Köenigsegg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Hmm, låt mig gissa... aha! Köenigsegg Det stavas Koenigsegge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 FEL FEl FEl och det stavas Koenigsegg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Denna är mycket snyggare. Gissa vilket märke det är Det är en jaguar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Inte i närheten ens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Min bil: http://bilar.silverplanet.se/Tarzans-Calibra/IMG_0587 Vad tycks?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Den finns ingen snygg bil. Btw onödig tråd. Dessutom tar den skitmycket på uppladdningssystemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 De gör den inte eftersom många av bilderna är länkade till hemsidor och inte upladdade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Min bil: http://bilar.silverplanet.se/Tarzans-Calibra/IMG_0587 Vad tycks?? för orginal, ser mesig ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Denna är mycket snyggare. Gissa vilket märke det är Jiotto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Koenigsegg är den rätta stavningen, bevis: http://www.koenigsegg.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Gta3 freak du har klarat det. Bilen på bilden är en Jiotto Caspita. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Gta3 freak du har klarat det. Bilen på bilden är en Jiotto Caspita. det är ju bara kolla adressen till bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts