ERROLS TRUMMA Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Hur gör man för att lägga upp sina egna bilder på det här forumet alltså ja vet ju att jag måste adda dom men det tar ungefär 30 sec sen så är jag tillbacka där jag skriver meddelanden oavsätt fast ja har bredband?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Hur gör man för att lägga upp sina egna bilder på det här forumet alltså ja vet ju att jag måste adda dom men det tar ungefär 30 sec sen så är jag tillbacka där jag skriver meddelanden oavsätt fast ja har bredband?? forumet tar inte emot bmp-filer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Dessutom skulle du bara missbruka det och ladda upp massa onödiga filer.. eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Hur gör man för att lägga upp sina egna bilder på det här forumet alltså ja vet ju att jag måste adda dom men det tar ungefär 30 sec sen så är jag tillbacka där jag skriver meddelanden oavsätt fast ja har bredband?? man går o köper fläsk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts