Matteus Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Vote: Nej Jag tycker inte det skulle behövas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Vote:nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 så som jag har uppfattat det så kommer det bli enklare i uppdragen om man har problem med dom och t.ex. dör hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 så som jag har uppfattat det så kommer det bli enklare i uppdragen om man har problem med dom och t.ex. dör hela tiden jag har uppfattat på samma sätt men detta gäller väll om man vill ställa in typ : hard, normal, easy i början av spelet vote:nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Vote:Nej det stod någonstans att spelets svårighets grad ändrar sig pågrund av hur bra/dåligt det går för en, men det stod samtidigt att det inte skulle märkas så myvket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 om man fastnar på ett uppdrag ja men då sänks ju leveln gradvis ju mer man dör på det uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Nej, det ska bara finnas en svårighetsgrad annars blir det svårare att jämföra sina resultat med andras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Nej, det ska bara finnas en svårighetsgrad annars blir det svårare att jämföra sina resultat med andras. det förstås Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 NEJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Man kan ju inte bli lika glad som man blev på äldre GTA-spel när man hade klarat ett svårt uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 NEJ! gta ska vara SVÅRT tucker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Det blir nog inte så jätte många hjälp topicar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 vote: ja MEN man ska få mycket mindre saker (exempelvis specialbilar, spec-vapen, spec-uppdrag) om man kör på enklare svårightsgrad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 NEJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Vote:Nej! Det ska vara lite som i vice city. Vissa uppdrag är lite svårare, så man får tänka lite hur man ska klara uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Vote:Nej! Det ska vara lite som i vice city. Vissa uppdrag är lite svårare, så man får tänka lite hur man ska klara uppdraget. Håller med till 100%!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deluxo Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Jag tycker att det är perfekt med olika svårighetsgrader. Hur många gånger har man inte lagt av att spela efter en allt för svår Mission? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Det skulle förstöra en del av gta känlan, vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Nej, som vanligt kommer det att bli svårare med spelets gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts