Simma

Joo, det måste dom tänka på!

Dom kommer nog fixa något sätt att ta sig upp på...säkert något så enkelt att man bara behöver simma till kanten så tar man sig upp automatiskt (som det är i många andra spel...).

Jag tror att Rockstar tänker längre än så. Nä, man kommer nog placera ut en massa stegar och bryggor längs stränderna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller bli uppäten av hajar :P . Finns väl det i Los Angeles

Om det finns hajar på Los Angeles stränder? Det kan du ge dig på!

Hajar kommer det med största sannolikhet att finnas, det fanns ju hajar i VC!.. (Även om dem var några riktiga "slöisar"). >_<

Undrar om man kommer kunna dyka också, men det kanske inte hade varit en så nödvändig funktion.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The way swimming will work is this: When your car hits the water you have two choices. The first is to climb out the window of the car. If you choose not to get out, you will sink with the car, and you will have a certain amount of stamina which you can build up. There are some missions that have swimming in them, but this won’t be a swimming action adventure game. The feature is there for playability.

Saxat från Official Playstation 2 Magazine

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The way swimming will work is this: When your car hits the water you have two choices. The first is to climb out the window of the car. If you choose not to get out, you will sink with the car, and you will have a certain amount of stamina which you can build up. There are some missions that have swimming in them, but this won’t be a swimming action adventure game. The feature is there for playability.

så om man är fet orkar man bara en bit men om man är vältränad klarar man sig längre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ojoj ? Jag hade rätt. Min känsla hade rätt. Läs på första sidan vad jag skrev <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det finns hajar på Los Angeles stränder? Det kan du ge dig på!

Hajar kommer det med största sannolikhet att finnas, det fanns ju hajar i VC!.. (Även om dem var några riktiga "slöisar"). <_<

Undrar om man kommer kunna dyka också, men det kanske inte hade varit en så nödvändig funktion.

jo det skulle det visst tänk om man blir jagad av 10 fiender sen så åker man ner i vattnet så kommer alla fiender skjuta ner i vattnet så kan dte vara bar att dyka

Länk till kommentar
Dela på andra sidor