Deluxo Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Joo, det måste dom tänka på! Dom kommer nog fixa något sätt att ta sig upp på...säkert något så enkelt att man bara behöver simma till kanten så tar man sig upp automatiskt (som det är i många andra spel...). Jag tror att Rockstar tänker längre än så. Nä, man kommer nog placera ut en massa stegar och bryggor längs stränderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Jag tror att Rockstar tänker längre än så. Nä, man kommer nog placera ut en massa stegar och bryggor längs stränderna. Vem vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 klart det gör det, spelet har ju ragdoll-fysik... klart man ska kunna simma, men man kan ju drunkna också... Eller bli uppäten av hajar . Finns väl det i Los Angeles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deluxo Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Eller bli uppäten av hajar . Finns väl det i Los Angeles Om det finns hajar på Los Angeles stränder? Det kan du ge dig på! Hajar kommer det med största sannolikhet att finnas, det fanns ju hajar i VC!.. (Även om dem var några riktiga "slöisar"). Undrar om man kommer kunna dyka också, men det kanske inte hade varit en så nödvändig funktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RuffTuff Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Undrar hur mycket man kan simma i GTA: SA. Om man bara kan simma på uppdrag eller så. det är klart man kan simma när man vill ...men man kan inte simma så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WaxDeo Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 The way swimming will work is this: When your car hits the water you have two choices. The first is to climb out the window of the car. If you choose not to get out, you will sink with the car, and you will have a certain amount of stamina which you can build up. There are some missions that have swimming in them, but this won’t be a swimming action adventure game. The feature is there for playability. Saxat från Official Playstation 2 Magazine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 The way swimming will work is this: When your car hits the water you have two choices. The first is to climb out the window of the car. If you choose not to get out, you will sink with the car, and you will have a certain amount of stamina which you can build up. There are some missions that have swimming in them, but this won’t be a swimming action adventure game. The feature is there for playability. Saxat från Official Playstation 2 Magazine så om man är fet orkar man bara en bit men om man är vältränad klarar man sig längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Nja allt är möjligt (nästan) Vi få se hur rockstar tänker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Hoppas man kan simma som i Super Mario 64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 The way swimming will work is this: When your car hits the water you have two choices. The first is to climb out the window of the car. If you choose not to get out, you will sink with the car, and you will have a certain amount of stamina which you can build up. There are some missions that have swimming in them, but this won’t be a swimming action adventure game. The feature is there for playability. Saxat från Official Playstation 2 Magazine Ojoj ? Jag hade rätt. Min känsla hade rätt. Läs på första sidan vad jag skrev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Om det finns hajar på Los Angeles stränder? Det kan du ge dig på! Hajar kommer det med största sannolikhet att finnas, det fanns ju hajar i VC!.. (Även om dem var några riktiga "slöisar"). Undrar om man kommer kunna dyka också, men det kanske inte hade varit en så nödvändig funktion. jo det skulle det visst tänk om man blir jagad av 10 fiender sen så åker man ner i vattnet så kommer alla fiender skjuta ner i vattnet så kan dte vara bar att dyka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Ojoj ? Jag hade rätt. Min känsla hade rätt. Läs på första sidan vad jag skrev Det stog nånstans för ganska länge sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Det stog nånstans för ganska länge sen. Jaha, men jag hade inte läst det iallafall! Jag gissade rätt om det nu är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xilef Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 hoppas att hajarna (om det kommer finnas hajar) rör på sig i vc låg dom bara stilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 undra om civila kommer kunna simma också?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts