color Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Jag har precis fått en ny dator och det första jag gjorde va att installera vice city men när ja trycker på ikonen så laddar bara dator ett tag och inget händer :'( . jag har en compaq presario 8000 typ snälla hjälp mig annars kommer jag dö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontemad Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Vilka delar sitter i själva datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 (redigerad) Vilka delar sitter i själva datorn? grafik kort, ljudkort (om han inte har det inbyggt i moderkortet) sen en hd, proccesor CD- disc och en massa kablar Redigerad 3 juli, 2004 av mankan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 4 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 (redigerad) jag lovar att det dator inte är för gammal snarare för ny. För farcry funkar Redigerad 4 juli, 2004 av color Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Läs ReadMe... all "Trouble Shootin" finns i den. Där borde ditt problem och lösningar på problemet finnas med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts