Griimn Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 inte kommit långt ännu men ja hoppas det syns att det är en halv hummer h1 hardtop -95 ha gärna synpunkter eller idéer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 haha jo nice bra att iallafall du börjar med en fyrkantig bil, alltså tvärtemot vad jag gjorde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
N1klas Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 yee hummrar äger fett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Tycker att den är lite väl kantig. Men en hummer passar alltid bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 4 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 var är den kantig? jag har gjort efter min leksaks modell, skala 1:18 så inte mitt fel att GM gör kantiga bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Hmm... hoppas att den blir bättre än den som finns i VC redan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 5 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 lita på det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Skulle du vilja lägga till din Hummer till GTA:Dark Angel??? Lydeckers mannar använder sånna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 6 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 det hade den fått vara med nöje men för 5 minuter sen upptäckte jag att den är försvunnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 När du har gjort om den, lägger du till den då??? Undrar om du skulle kunna göra den svart (och helst aningen modifierad till en kombi eller tältbak, se min bifogade fil för att fatta vad jag menar). Om du inte vill modifiera den så går det OK ändå!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 7 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 jaa... de ska nog gå att ordna... men ja sitter inte 24 timmer om dan o bygger på den direkt så det kan ta ett tag... men inte så jättelänge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 7 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 (redigerad) här kommer en bild på den NYA hummern, som ni ser är den mer detaljerad =) darkjak, du sa tältbak... ska tältbaken också vara svart eller vill du hellre att ja bygger den till en kombi? Redigerad 7 juli, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Helt svart!!! Men jag tittade på DA igår och såg att dom använder alla versioner av H1!!! Om du har ärenden gällande DA modden kan du väl va bussig och skriva det på DA tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Undrar om man skulle kunna få en uppdate!!! Du behöver inte ändra din bil på nåt vis (utom att göra den svart) för att den ska va med i min mod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts