Cortez Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Ok, problem igen. Och nu fattar jag verkligen inget, så därför skriver jag en tråd. Jag är på ett uppdrag där man först ska köra till hamnen. för att komma på en båt, för att sedan döda en kille som håller ett tal, med ett vapen som finns på männen's toalett. Men när jag ska gå på båten så blir jag stoppad av en kille som säger att jag behöver in inbjudan. Var kan man hitta/köpa den nånstans? Eller ska man bara försöka smyga ombord? I så fall, vilken väg? Ser bara en brygga ut till båten, och där står 2 vakter. Testade att försöka ta mig förbi dom, men då springer de bara efter mig, och då har jag märkt för mycket uppmärksamhet. Hur ska man göra för att komma på båten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 det finns en öppen dörr mot höger om du står framför bryggan gå in där. om du går in i ett omkläningsrum som finns där så ser du en sjömans kostym ta på den genom att trycka på den sen kan du gå ombord på båten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Tack heat, glömde att tacka för hjälpen.. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Tack heat, glömde att tacka för hjälpen..:"> ingen orsak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta kungen Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Kanse inte hör till tråd men men,,, Om man driker för mycket vin blir man full ni kanse vet det redan :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Sorry men det är emot reglerna att starta grattistrådar. Nä men bra att du klara det typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Kanske lite gammal tråd men andå!!! Vart hittar man vapnet jag hittar inte vapnet på toaletten det ända jag hittade var en hink !!! Vilken toalett är det på o vilken våning osåvidare !!! Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) Det finns en låst dörr på andra våningen, på skylten står det "Skipper has the key" Du ska hitta chefen för dom som jobbar där, fråga honom om nyckeln (man får fråga typ 3 gånger) då får låna nyckeln OM du städar toaleten, gå tillbaks till toaleten, där får du välja om du vill städa eller bara gå in. Tips: städa toaleten annars kommer den där snubben leta upp dig ochc fråga varför du inte gjorde som han sa och så avslöjar han dig. När du städat klart så kan du ta pistolen, gå tillbaks med nyckeln, annars kommer han efter dig där med. *edit* du måste ha med hinken för att kunna städa. Redigerad 1 augusti, 2005 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts