GTaJäGaReN Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 (redigerad) igår gjorde jag om Cuban Hermes till en helikopter med Car Stat Editor. det ser förjävligt fult ut eftersom alla saker som kan gå sönder början rotera som rotorblad alltså, motorhuven, bagageluckan, kofångarna och vindrutan men när jag ska lyfta så orkar den bara flyga 3-4 meter upp i luften, och jag kan inte använda num9 och num6 för att flyga framåtillbaka. finns det nån 1337 gubbe som kan säga hur man gör bättre helikopterinställningar på den. kanske kopiera maverickens linje till hermes? aja, jag ska kanske lägga upp den på gtamods om den blir vacker Redigerad 3 juli, 2004 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 igår gjorde jag om Cuban Hermes till en helikopter med Car Stat Editor. det ser förjävligt fult ut eftersom alla saker som kan gå sönder början rotera som rotorblad alltså, motorhuven, bagageluckan, kofångarna och vindrutan men när jag ska lyfta så orkar den bara flyga 3-4 meter upp i luften, och jag kan inte använda num9 och num6 för att flyga framåtillbaka. finns det nån 1337 gubbe som kan säga hur man gör bättre helikopterinställningar på den. kanske kopiera maverickens linje till hermes? aja, jag ska kanske lägga upp den på gtamods om den blir vacker har gjort samma med polis bilarna, men dom orkar inte lyfta alls så om man krockar i dom så flyger dom åt h*lvette, om dom gasar när man går nära så blir man strimlad ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Kan ni inte försöka modda ihop så ni sätter rotobladen på taket på bilarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 har gjort samma med polis bilarna, men dom orkar inte lyfta alls så om man krockar i dom så flyger dom åt h*lvette, om dom gasar när man går nära så blir man strimlad ! ok, men ta inte den röda färgen snälla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 När jag försökte göra ambulansen till helikopter för länge sen roterade bara motorhuven... den kunde nästan flyga (eller volta...). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts