Add3 Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 hehe cool film.. det var ju Quake3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 9 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 (redigerad) Har fått svar på mitt mail nu från dem Och de jag frågade var om vi i Sverige kan beställa den från deras sida, och om det finns vibration på den här är svaret jag fick: Hi Patrick, We're working on getting international distribution in place and will soon have overseas shipping information available on our web site. The current model does not have vibration in it, but we are looking into other technologies for future models. Thank you for the interest in our products! - Lizzie Redigerad 9 juli, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 looking forward Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 cool makapär. kanske ett inköp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts