Wild_hawk Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 (redigerad) I det senaste nummret av Pc gamer så berättar de om en mus som är formad som en pistol. Från Pcgamer (jag har dock inte tagit med allt som de har skrivit om den) Amerikanska Monstergecko är ett företag som tillverkar tillbehör till pc och konsoler och som nu kommit ut med en ny mus. Den här ser inte ut som någon vanlig scrollmus, utan mer som en pistol med scrollhjul och en liten sensor i botten. Man kommer nog känna sig enormt kaxig i förstapersons-shooters. När den kommer till sverige vet vi inte, men kolla in monstergeckos hemsida nedan: www.monstergecko.com Jag har skickat ett mail till Monstergecko där jag frågade om vi i Sverige kan beställa den från dem eller om vi måste vänta tills den kommer hit till butikerna, jag kommer posta mailet här när de svarat så ni vet. Edit: mer info om den Från Monstergecko.com: The Ultimate Game Mouse Designed Specifically For 3D First-Person Shooters The PistolMouse FPS gaming mouse features high resolution optical tracking, ergonomic pistol grip styling, and optimized control placement. Every detail has been designed to improve precision and reaction speed for 3D gaming combined with styling to match. PC | MAC USB System Requirements For a Microsoft Windows-based PC To use the PistolMouse FPS, You need: Windows 98/ME/2000/XP and one free USB port. For a Macintosh To use the PistolMouse FPS, you need: MacOS 10.0-10.3.3 and one free USB port. Trailer på den: http://www.monstergecko.com/downloads/InAction.mov Redigerad 3 juli, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Va roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Fy fan vad fräckt skulle vilja ha en sån, men man vill väl ha den i reserv eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 haha grym som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Skulle någon tala om för mig vad f*n det är för sk*t? Räcker med en vanlig mus med scroll och två knappar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 En sån ska man ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Skulle någon tala om för mig vad f*n det är för sk*t? :P Räcker med en vanlig mus med scroll och två knappar... ja men med den där får man nog lite större inlevelse med n'är man spelar CS och andra sådana spel men jag håller med om att en vanlig mus duger helt klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 bha.. skulle jag ha den så skulle jag nog bara försöka lyfta den hela tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 verkar cool! men hur fungerar den? hur styr man musen när man klickat runt vanligt på datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 (redigerad) verkar cool! men hur fungerar den? hur styr man musen när man klickat runt vanligt på datorn? Man styr frammåt och år sidorna osv med tangentbordet som vanligt, och så siktar man med "musen" Edit: Stavfel.. Redigerad 4 juli, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 ASCOOLT! blir mitt nästa inköp tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 verkar cool! men hur fungerar den? hur styr man musen när man klickat runt vanligt på datorn? man styr den som en helt vanlig mus ?? Drar den på skrivbordet eller på musmattan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Jag såg oxå den i nya numret av PCG men jag läste inte närmare om den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 700:- :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Det är ju sensorer under den så alltså sitter man med pistolen en liten bit ovanför skrivbordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 4 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Det är ju sensorer under den så alltså sitter man med pistolen en liten bit ovanför skrivbordet? eh? nej, den är som en mus, fast pistol formad, sensorn alltså lasern är under den, kolla på trailern på den så fattar du.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Är det bara jag som inte kan se filmen?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Är det bara jag som inte kan se filmen?.. har du quicktime (lr hur det stavas) ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 onödig varför inte bara ha en vanlig kulmus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 onödig varför inte bara ha en vanlig kulmus w0rd, en gammal hederlig kulmus med sladd, två knappar och scroll är det bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts