guardian Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 jag har lite cäshar över ca.1000 spänn, så jag undrar if det är värt att köpa förar3n? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 jag har lite cäshar över ca.1000 spänn, så jag undrar if det är värt att köpa förar3n? Ja det kan du ge dig på här är en bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Det är klart värt! ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 Jag har sett några filmer från Driv3r på spelets hemsida och jag tycker det verkar j*vligt grymt, nästan grymmare än Vice City. Finns det freeride, hur stor är banan och är friheten lika stor som i Vice City? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 har också hört att man kan vara i tre städer miami, istambul och nice eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krippa Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 det är inte så bra. jag har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 4 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 tycker det är ganska bra... det roligaste är ju att spela 'take a ride' (freeride) och sen spela in det man har gjort o sätta dit specialeffekter o slow motion osv. klart köpvärt. (du klarar det på en kväll/natt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Hur stora är städerna?? Mindre än vice city? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 en bra bit större än Vice city, känns det som i alla fall!!! Jag gillar det. Ska nog köpa det till PC när jag skaffar mig en ny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Hur stora är städerna?? Mindre än vice city? Vc är större än Miami iaf.. tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deluxo Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Hur stora är städerna?? Mindre än vice city? Dem tre städerna i Driver 3 känns lika stora som städerna i t.ex. GTA 3 & VC, även om Driver 3:s utvecklingsteam utlovade gigantiska städer. Mitt totala betyg av spelet: 7.5/10 + För den nästintill perfekta bilfysiken och den i vissa lägen vackra grafiken. - "Undercover Mode" är något för kort. Grafiken kan i vissa inomhus- och utomhus miljöer vara riktigt usel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 Sägs att det ska vara riktigt uselt.. vet dock inte själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 (redigerad) nej det är inte värt att köpa... :/ inte kul det spelet.. så länge man sitter i bilen så är det underbart men när man går ur så är det ett helvete Redigerad 1 augusti, 2004 av atWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Banorna på driver3 är större tror jag eftersom Finns mer gator tänk på att vcbanan inte är så stor för det är två långa smala öar skrynklar man ihop dom så blir det rätt liten ö. Istanbul banan är roligast specielt tips: Gå till en spårvagnsstation vänta där till en spårvagn kommer hoppa på det och du kan stå där inne och skjuta på folk och polisen Varning! Skjut inte med granatkastaren skottet kommer inte ut i allafall inte för mig och då gör man sjävl mord när skottet rullar runt inne i spårvagnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Nej... köp det inte... iallafall jag tycker att d e ganska värdelöst... er sj ganska missnöjd med det... ok, bilarna e snygga men resten av miljön känns alldeles kass... typ helt tomma gator å gårdar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 köp inte driv3r det är tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 driver 3 är grymt ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Finns väl bara på PS2 nu? Ska köpa till PC, uch graffe på ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Finns väl bara på PS2 nu? Ska köpa till PC, uch graffe på ps2 Jepp bara till PS2 ännu men ska komma till PC i oktober. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Nej det finns till Xbox också , jag tycker spelet är helt ok faktiskt fast buggar har dom inte snålat på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts