addeSYNC Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 jag undrar hur man får in en bil i Zmodeler?? Måste man göra ett eget eller finns det nån sida man kan ladda ner det ifrån?? jag kopierade en bild på en bil med alla sidor som finns (taket, sidorna, framifrån och bakifrån) kan någon hjälpa mig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 File > import och välj bilen om du har dff filen annars e de bara o bygga själv efter bilderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 för att få in bilderna dela upp dem i mindre, uppifrån, höger, vänster, fram ... du fattar, bilderna måste vara 256,512,1024 gånger 256,512 eller 1024 sen startar du zmodeler och letar upp de små fyrkanterna i varje ruta du har framme såsom right/top/front och gå på Backround > Image >load image ta add och leta upp din bild sen OK och bilden ska vara som bakrund på en av dina views nu ska ja spela mta så hejdå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts